Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sant eller Falskt? - Forumlek

Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek

1 2 3 ... 54 55 56 ... 147 148 149
Användare Inlägg
Hermionee Granger
Elev

Avatar


Sant!

Du tycker synd om Snape?

Dobby has no master, Dobby is a free elf

9 dec, 2010 19:20

Elna
Elev

Avatar


Falskt.

Du missade helt att Hermione var kär i Ron i de första tre böckerna?

9 dec, 2010 19:22

Emelie
Elev

Avatar


falskt

Du tycker nog att hagrid är coolast ändå?

"dont worry, you're just as sane as I am..."

9 dec, 2010 19:24

Luna Chang
Elev

Avatar


Sant


Du tycker om palt??

Hej

10 dec, 2010 06:54

Elna
Elev

Avatar


Falskt.

Du tycker att denna: är den sötaste smiliesen?

10 dec, 2010 14:42

Emelie
Elev

Avatar


Falskt

Du tycker att är den sötaste smileysen?

"dont worry, you're just as sane as I am..."

10 dec, 2010 15:22

carro
Elev

Avatar


sant

att draco är snygg

10 dec, 2010 15:32

Emelie
Elev

Avatar


Sant

Tycker att harry potter borde komma ut som manga?

"dont worry, you're just as sane as I am..."

10 dec, 2010 15:35

carro
Elev

Avatar


sant

om mugglarportalen e bra?

10 dec, 2010 15:38

Elna
Elev

Avatar


Sant.

Du tycker att Emma är fin i sin nya frisyr?

10 dec, 2010 16:51

1 2 3 ... 54 55 56 ... 147 148 149

Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek

Du får inte svara på den här tråden.