Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermionee Granger
Elev |
Sant!
Du tycker synd om Snape? Dobby has no master, Dobby is a free elf 9 dec, 2010 19:20 |
|
Elna
Elev |
Falskt.
Du missade helt att Hermione var kär i Ron i de första tre böckerna? 9 dec, 2010 19:22 |
|
Emelie
Elev |
falskt
Du tycker nog att hagrid är coolast ändå? "dont worry, you're just as sane as I am..." 9 dec, 2010 19:24 |
|
Luna Chang
Elev |
Sant
Du tycker om palt?? Hej 10 dec, 2010 06:54 |
|
Elna
Elev |
Falskt.
Du tycker att denna: 10 dec, 2010 14:42 |
|
Emelie
Elev |
Falskt
Du tycker att "dont worry, you're just as sane as I am..." 10 dec, 2010 15:22 |
|
carro
Elev |
sant
att draco är snygg 10 dec, 2010 15:32 |
|
Emelie
Elev |
Sant
Tycker att harry potter borde komma ut som manga? "dont worry, you're just as sane as I am..." 10 dec, 2010 15:35 |
|
carro
Elev |
sant
om mugglarportalen e bra? 10 dec, 2010 15:38 |
|
Elna
Elev |
Sant.
Du tycker att Emma är fin i sin nya frisyr? 10 dec, 2010 16:51 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen