Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jac
Elev |
16 dec, 2011 18:11 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Jac: *Avundsjuk* Det går så bra för alla utom mig typ! WELCOME SIS! ♥ Då är vi två. wolfstar deserved better. 16 dec, 2011 19:11 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: *Avundsjuk* Det går så bra för alla utom mig typ! WELCOME SIS! ♥ Då är vi två. Tack! Känner mig inte lika ensam längre!
16 dec, 2011 20:09 |
|
Borttagen
|
16 dec, 2011 20:39 |
|
scarhead
Lärare |
För ett år sen dumpade han mig från en dags förhållande.
Kul. Satt bredvid han när vi räknade matten. Han och jag tänkte sätta oss på samma plats, men han lät mig ta den. ♥ 16 dec, 2011 20:40 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: *Avundsjuk* Det går så bra för alla utom mig typ! WELCOME SIS! ♥ Då är vi två. Tack! Känner mig inte lika ensam längre! Samma här :' wolfstar deserved better. 16 dec, 2011 22:07 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: *Avundsjuk* Det går så bra för alla utom mig typ! Går det inge bra??? Det går inte bra! Det händer ingenting! Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: *Avundsjuk* Det går så bra för alla utom mig typ! WELCOME SIS! ♥ Då är vi två. Tack! Känner mig inte lika ensam längre! Samma här :' Jag vet inte, undrar samma sak.
16 dec, 2011 22:19 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: *Avundsjuk* Det går så bra för alla utom mig typ! Går det inge bra??? Det går inte bra! Det händer ingenting! Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: *Avundsjuk* Det går så bra för alla utom mig typ! WELCOME SIS! ♥ Då är vi två. Tack! Känner mig inte lika ensam längre! Samma här :' Jag vet inte, undrar samma sak. Usch vad jobbigt wolfstar deserved better. 16 dec, 2011 22:25 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: *Avundsjuk* Det går så bra för alla utom mig typ! Går det inge bra??? Det går inte bra! Det händer ingenting! Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: *Avundsjuk* Det går så bra för alla utom mig typ! WELCOME SIS! ♥ Då är vi två. Tack! Känner mig inte lika ensam längre! Samma här :' Jag vet inte, undrar samma sak. Usch vad jobbigt Jag vet! Usch på det! Ska jag skriva på fb att jag gillar honom?
16 dec, 2011 22:27 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: *Avundsjuk* Det går så bra för alla utom mig typ! Går det inge bra??? Det går inte bra! Det händer ingenting! Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Jac: *Avundsjuk* Det går så bra för alla utom mig typ! WELCOME SIS! ♥ Då är vi två. Tack! Känner mig inte lika ensam längre! Samma här :' Jag vet inte, undrar samma sak. Usch vad jobbigt Jag vet! Usch på det! Ska jag skriva på fb att jag gillar honom? Om du törs, jaaaa :OO wolfstar deserved better. 16 dec, 2011 22:28 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen