What the...-moments
Forum > Off Topic > What the...-moments
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JoLizz
Elev |
3 nov, 2011 22:37 |
|
Anapneo
Elev |
3 nov, 2011 22:38 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Skrivet av JoLizz: ^Men alltså... kommer inte ihåg, dör Lavender i boken? Man får aldrig veta att hon dör vad jag kommer ihåg, bara att hon rör svagt på sig, ungefär. Men man fattar att hon antagligen kommer att dö All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 3 nov, 2011 22:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cinnamonagouti: Skrivet av JoLizz: ^Men alltså... kommer inte ihåg, dör Lavender i boken? Man får aldrig veta att hon dör vad jag kommer ihåg, bara att hon rör svagt på sig, ungefär. Men man fattar att hon antagligen kommer att dö jag undrar hur Ron kände när han såg sitt ex ligga döende på marken o.O 3 nov, 2011 22:56 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Cinnamonagouti: Skrivet av JoLizz: ^Men alltså... kommer inte ihåg, dör Lavender i boken? Man får aldrig veta att hon dör vad jag kommer ihåg, bara att hon rör svagt på sig, ungefär. Men man fattar att hon antagligen kommer att dö jag undrar hur Ron kände när han såg sitt ex ligga döende på marken o.O Kanske: Så går det när man inte är en huvudkaraktär, bitch! xD 3 nov, 2011 22:59 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Cinnamonagouti: Skrivet av JoLizz: ^Men alltså... kommer inte ihåg, dör Lavender i boken? Man får aldrig veta att hon dör vad jag kommer ihåg, bara att hon rör svagt på sig, ungefär. Men man fattar att hon antagligen kommer att dö jag undrar hur Ron kände när han såg sitt ex ligga döende på marken o.O Kanske: Så går det när man inte är en huvudkaraktär, bitch! xD HAHAHAH xD gillade inte henne, men det var fan hemskt i filmen när hon dog ![]() ![]()
3 nov, 2011 23:04 |
|
Borttagen
|
Hahahahaha, klockren! 4 nov, 2011 10:32 |
|
Katla
Elev |
Nej, i boken dog Lavender aldrig, inte vad man får veta i alla fall, och enligt mig så överlevde hon! Men det får man förstås bestämma själv, men det stod faktiskt aldrig att hon dog, bara att hon blev allvarligt skadad.
♏︎ 4 nov, 2011 10:35 |
|
Borttagen
|
Gud vad hemskt det där video klippet var! Jag menar, jag har ju sett filmen och så, men har aldrig riktigt tänkt eller fokuserat på det!
R.I.P Lavender Brown. Oooh, kom just på att Halloween temat är borta! 4 nov, 2011 18:38 |
|
childhoodlight
Elev |
In på Google translate > välj att översätta från svenska till engelska > kopiera det här och klistra in; "Din mamma har talgoxar, men varför är där en tupp på din åsna?" > översätt.
First I was like ![]() But then I was like ![]()
5 nov, 2011 17:28 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen