Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
CassiopeiaMalfoy
Elev |
Blaise eller Seamus.
“Harry Potter isn’t real”, they said. “Magic is fake”, they said. “What’s that green light coming out of that stick”, they said. 31 okt, 2011 19:22 |
|
Borttagen
|
Om jag var kille: Luna.
Annars Neville. 31 okt, 2011 19:25 |
|
Emme Lestrange
Elev |
31 okt, 2011 19:29 |
|
Twix
Elev |
Cedric, Neville eller Ron!
31 okt, 2011 19:31 |
|
GinnyLover
Elev |
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa om jag var kille så skulle det någ bli Ginny. Men annars så är det väl Seamus eller Ron. Kanske Harry också
8 maj 2013 ♥ 31 okt, 2011 19:38 |
|
SzM
Elev |
31 okt, 2011 19:45 |
|
osten
Elev |
absolut Cedric, Neville eller Ron! ♥♥♥
31 okt, 2011 19:47 |
|
Safrina
Elev |
31 okt, 2011 19:58 |
|
mojjamojja
Elev |
Sirius, Remus eller Severus, no doubt!
It does not do to dwell on dreams and forget to live. 31 okt, 2011 23:05 |
|
potterhead
Elev |
ginny elr hermione ofc lätt snyggast
Kika in quidditchlaget Gothenburg Griffins på facebook! Hmu om du är nyfiken på att spela! https://m.facebook.com/gothenburggriffins 1 nov, 2011 00:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen