Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ninja
Elev |
Skrivet av whirlwinds: ffffuuuu skola imorgon. vill inte. vill verkligen inte. Imorgon?! Det va tidigt... 16 aug, 2011 18:38 |
|
Borttagen
|
vi börjar skolan nästa vecka ;D
men såklart... fick sommarlov jättesent ju ._. 16 aug, 2011 18:38 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av whirlwinds: ^ VÄLKOMMEN HEM REBECCA ffffuuuu skola imorgon. vill inte. vill verkligen inte. TACK SÅ MYCKET VENDELA ![]()
16 aug, 2011 18:40 |
|
whirlwinds
Elev |
^ FNIZZ
du gav mig nyss en hjärtattack btw. jag kollade på fliken med min mail som jag har uppe och trodde jag skulle dö när det stod att det var ett oläst mail, - det var bara från facebook om att du hade kommenterat min status :@@@ jagba OMGOMGOMGOMGOMG POTTERMORE............fu
16 aug, 2011 18:43 |
|
hyperion
Elev |
16 aug, 2011 18:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ninja: Skrivet av whirlwinds: ffffuuuu skola imorgon. vill inte. vill verkligen inte. Imorgon?! Det va tidigt... jag har redan börjat 17 aug, 2011 18:22 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: vi börjar skolan nästa vecka ;D men såklart... fick sommarlov jättesent ju ._. Vi börjar också skolan nästa vecka, på måndag ![]()
17 aug, 2011 18:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: vi börjar skolan nästa vecka ;D men såklart... fick sommarlov jättesent ju ._. Vi börjar också skolan nästa vecka, på måndag Börjar också på måndag 17 aug, 2011 18:31 |
|
Borttagen
|
jag tycker att ingen svarar på det jag skriver
17 aug, 2011 18:45 |
|
ikka
Elev |
HEJ MUGGLIS! ♥ ♥ ♥
...Nu ska jag gå & äta varma mackor HEJ DÅ MUGGLIS! ♥ ♥ ♥ ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
17 aug, 2011 18:51 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen