Privat mellan Ripadal och ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Jag menar, inte bara en rad, utan flera)
8 nov, 2015 17:16 |
|
ellisen05
Elev |
( Va?)
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 8 nov, 2015 17:23 |
|
Borttagen
|
Ja, det är alldeles för svårt att skriva ett inlägg då du bara skriver en rad.
8 nov, 2015 17:25 |
|
ellisen05
Elev |
( Jaha, skrover ännu mer då.)
Jag gick ner till sällskapsrummet och satte mig och läste en bok som hette Magiska vidunder och var du hittar dem. Den var ganska bra. Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 8 nov, 2015 17:43 |
|
Borttagen
|
Snape sov hela natten och vaknade utvilad nästa dag.
Han var lite stel men reste sig upp och la sig ner i ett bad och tänkte lite grann. 8 nov, 2015 17:49 |
|
ellisen05
Elev |
Jag läste om pixignomer. Det var husalfs liknande varelser som bara levde för att stöka till. Dem verkade väldigt otrevliga.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 8 nov, 2015 17:54 |
|
Borttagen
|
börjar bli svårt att rolla.
8 nov, 2015 17:58 |
|
ellisen05
Elev |
Ska vi sluta?
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 8 nov, 2015 17:59 |
|
Borttagen
|
Jag vill gärna rolla, men jag klarar inte av så korta inlägg, jag får svårt att svara då.
8 nov, 2015 18:01 |
|
ellisen05
Elev |
Jaha, men jag kan typ inte skriva så långa.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 8 nov, 2015 18:02 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen