Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat mellan Ripadal och ellisen05

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05

1 2 3 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(Jag menar, inte bara en rad, utan flera)

8 nov, 2015 17:16

ellisen05
Elev

Avatar


( Va?)

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

8 nov, 2015 17:23

Borttagen

Avatar


Ja, det är alldeles för svårt att skriva ett inlägg då du bara skriver en rad.

8 nov, 2015 17:25

ellisen05
Elev

Avatar


( Jaha, skrover ännu mer då.)
Jag gick ner till sällskapsrummet och satte mig och läste en bok som hette Magiska vidunder och var du hittar dem. Den var ganska bra.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

8 nov, 2015 17:43

Borttagen

Avatar


Snape sov hela natten och vaknade utvilad nästa dag.
Han var lite stel men reste sig upp och la sig ner i ett bad och tänkte lite grann.

8 nov, 2015 17:49

ellisen05
Elev

Avatar


Jag läste om pixignomer. Det var husalfs liknande varelser som bara levde för att stöka till. Dem verkade väldigt otrevliga.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

8 nov, 2015 17:54

Borttagen

Avatar


börjar bli svårt att rolla.

8 nov, 2015 17:58

ellisen05
Elev

Avatar


Ska vi sluta?

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

8 nov, 2015 17:59

Borttagen

Avatar


Jag vill gärna rolla, men jag klarar inte av så korta inlägg, jag får svårt att svara då.

8 nov, 2015 18:01

ellisen05
Elev

Avatar


Jaha, men jag kan typ inte skriva så långa.

Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3

8 nov, 2015 18:02

1 2 3 ... 54 55 56

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05

Du får inte svara på den här tråden.