Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 54 55 56 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Gwen
Jag kan inte låta bli att skratta till när han stänger dörren bakom mig. Hans rum har ett fönster som vätter mot de lite billigare kvarteren, och om man ställer sig i rätt vinkel kan man se mitt eget fönster en bit bort. Jag har glömt skrivbordslampan tänd och det går att skymta min slytherinhalsduk som hänger på väggen.

(Snälla Sallad berätta hur ditt rum ser ut!)

18 aug, 2015 19:41

Borttagen

Avatar


(Måste jag det känns lite privat.)

18 aug, 2015 19:42

Borttagen

Avatar


(Haha alltså jag menar Joeys rum xD)

18 aug, 2015 19:44

Borttagen

Avatar


(Sallad Jag tog Jenn's rum liten bit som mitt (för ärligt jag har stöckigt skrivbord) Men samtidigt lite baserat på Jenn som karaktär.)

18 aug, 2015 19:44

Borttagen

Avatar


(Ah okej.)

Joeys rum är ganska litet, på ena sidan en våningsäng, på andra en garderob och rakt fram ett stökigt vitt skrivbord med massa teckningar. Över skrivbordet sitter det en lampa. Väggarna är ljusblåa.

18 aug, 2015 19:50

Borttagen

Avatar


(Någon som vill skriva? )

18 aug, 2015 19:55

Borttagen

Avatar


(Jag tror jag ligger LITE förre i tidsschemat XD)

18 aug, 2015 19:56

Borttagen

Avatar


Joey

"Så... detta är mitt rum." Säger jag.

18 aug, 2015 19:57

Borttagen

Avatar


Gwen
"Vad fint!" säger jag och ser mig omkring. På skrivbordet ligger massor av teckningar som genast drar till sig min blick. Jag går fram till dom och ser att dom verkligen är jättefina.
"Wow. Har du gjort dom här? Dom är jättebra!"

18 aug, 2015 20:05

Borttagen

Avatar


(Ehm, Kaylin Vad menar du med havet?)

18 aug, 2015 20:17

1 2 3 ... 54 55 56 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.