Glee [Privat J_J & Luna_rav]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Glee [Privat J_J & Luna_rav]
|
Borttagen
|
(how is Blay?)
Kurt kommer snart igenom korridrorna och såg alice nu "sett finn?"fårgade han nu
Luna blev klar med allt och suckar tyst
17 mar, 2015 20:21
|
|
Borttagen
|
(Han mår väl bra? cx)
Alice skakade på huvudet.
"Nej, har du?" frågade hon.
Blay gäspade och ställde sig mot väggen.
17 mar, 2015 20:24
|
|
Borttagen
|
(va? vem e Blay??)
Kurt suckar "nja bara hans mammas bil släppa ac sen var han borta"sa han
17 mar, 2015 20:26
|
|
Borttagen
|
(Blandade ihop Dan med en annan person jag rollar med. Eftersom att du skrev how istället för who is Blay, trodde jag du frågade hur han mådde.)
Alice nickade sakta.
"Tycker synd om honom."
Dan lutade sig mot väggen.
17 mar, 2015 20:30
|
|
Borttagen
|
(haha oopps menade who)
kurt nickar "jag med totat synd"sah an nu
Luna suckar och drog upp bene till sig och suckar
17 mar, 2015 20:33
|
|
Borttagen
|
Alice nickade och suckade.
Dan gick in till engelskalektionen.
17 mar, 2015 20:36
|
|
Borttagen
|
Kurt tänkte lite grann."han kanske kommer till Glee"sa han nu hoppfullt.
Luna såg tyst ipp då steg hördes och såg det var Dan abbar
17 mar, 2015 20:38
|
|
Borttagen
|
"Tror du det?" frågade Alice och tittade på Kurt.
Dan satte sig ner på en stol.
17 mar, 2015 20:39
|
|
Borttagen
|
Kurt rykte på alxnara "vet inte mn vi får hoppas men msåte verkligen gå har spanska med shuster"sa han och flinar.
Luna suckar och la huvudet på bäknen
17 mar, 2015 20:44
|
|
Borttagen
|
"Lycka till." log Alice mot honom.
Dan tog upp mobilen ur fickan och började messa med några kompisar.
17 mar, 2015 20:50
|
Du får inte svara på den här tråden.