(Prs) Elinthemagicwitch och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Elinthemagicwitch och Lama
|
Borttagen
|
Jag flinade. Sedan reste jag mig upp och låssades vara sårad.
-Då går jag då.., mumlade jag och gick mot dörren.
8 jun, 2014 18:33
|
|
Borttagen
|
- Ja gör det, sade jag låtsas surt och skrattade.
- Nej, gå inte, du ska stanna här, sade jag efter en stund och drog ner Oscar på sängen igen.
8 jun, 2014 18:36
|
|
Borttagen
|
Jag log och såg på henne.
-Jasså du vill ha mig här?, sa jag och blinkade flirtigt.
8 jun, 2014 18:38
|
|
Borttagen
|
- Nej, och sluta flirta med mig! skrattade jag och knuffade till honom i sidan.
8 jun, 2014 18:40
|
|
Borttagen
|
-Nej det tänker jag inte, flinade jag och kysste henne
8 jun, 2014 18:43
|
|
Borttagen
|
- Du är hopplös, sade jag och skrattade.
8 jun, 2014 18:47
|
|
Borttagen
|
Jag log och kysste henne.
8 jun, 2014 18:49
|
Du får inte svara på den här tråden.