hemligheternas kammare (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> hemligheternas kammare (Prs)
|
Borttagen
|
" tycker inte jag heller " sa Neyla
24 mar, 2014 09:36
|
|
Borttagen
|
" Varför gör du det då? Jag vet inte om jag vill gå ut med en mobbare, sa jake
24 mar, 2014 15:32
|
|
Borttagen
|
Neyla såg ner i bordet en tår ran ner för hennes öga
" jag ville passsa in " sa Neyla
24 mar, 2014 15:35
|
|
Borttagen
|
24 mar, 2014 15:38
|
|
Borttagen
|
" när jag var 11 år så var jag rädd att vara utan vänner bli kallad för bondflicka " sa Neyla lågt
24 mar, 2014 15:41
|
|
Borttagen
|
24 mar, 2014 15:42
|
|
Borttagen
|
" jag började då umgås med Emma och Moa som då var hellt anorlunda tjejer än vad de är nu " sa Neyla
24 mar, 2014 15:49
|
|
Borttagen
|
" Men sluta vara med dem då, sa Jake
24 mar, 2014 15:51
|
|
Borttagen
|
" det fungrrar inte så lätt att bli av med dom " ss Neyla
24 mar, 2014 15:56
|
|
Borttagen
|
" Du är alldeles för bra för att hänga med dem!, sa Jake
24 mar, 2014 15:59
|
Du får inte svara på den här tråden.