Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Snälla, för min skull!" Bad jag honom enträget och log lite.
21 feb, 2014 21:53
|
|
Borttagen
|
21 feb, 2014 21:54
|
|
Borttagen
|
"Om..." Jag kollade på mitt armbandsur.
"...30 minuter."
21 feb, 2014 21:57
|
|
Borttagen
|
"Jaha"
Jag drog en hand genom håret.
21 feb, 2014 21:58
|
|
Borttagen
|
Jag tittade på honom.
"Kommer du då?"
22 feb, 2014 12:09
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig och vi började gå.
Om en stund stannade hon framför ett hus.
22 feb, 2014 12:16
|
|
Borttagen
|
Jag gick in genom dörren.
22 feb, 2014 16:03
|
|
Borttagen
|
Jag följde tveksamt efter.
22 feb, 2014 16:05
|
|
Borttagen
|
Jag tittade bak mot honom och log som för att visa att allt var okej.
22 feb, 2014 16:11
|
|
Borttagen
|
Jag stängde dörren bakom mig. Någon tjej som måste vara vännen kom fram till Hope. Jag såg att hon synade henne. Sen mötte hon min blick.
"Vem är de där?"
Frågade hon lågmält.
22 feb, 2014 16:13
|
Du får inte svara på den här tråden.