Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
21 nov, 2013 20:34
|
|
Borttagen
|
21 nov, 2013 20:58
|
|
Borttagen
|
(The fault in our stars :'*
Din tur)
21 nov, 2013 20:59
|
|
Borttagen
|
( DEN SKA KOMMA PÅ BIO!!!! LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!)
Mrs. Poop tar och häller i mig ännu en ny vätska.
"Du borde bli frisk snart", hon ser mina förhoppningar och suckar.
"Nej Mr King, du kommer att missa Quidditchen"
21 nov, 2013 21:00
|
|
Borttagen
|
*går tillbaka till Brian*
- Brian, kommer du till Hogsmeade (när det nu är) med mig?
21 nov, 2013 21:22
|
|
Borttagen
|
"Om jag är uppe, ja", jag försöker le.
21 nov, 2013 23:04
|
|
Borttagen
|
Jag ler och kramar om Brian. Det blir lite klumpigt med tanke på att jag sitter på en pall och Brian ligger i en säng, men spelar inte stor roll.
- Längtar redan! Säger jag glatt och pussar Brian på kinden.
- Du är den bästa kompis man kan ha!!
21 nov, 2013 23:10
|
|
Borttagen
|
"Jaja, ses senare då, kompis! Och glöm inte att be Teddy att komma!"
22 nov, 2013 16:07
|
|
Borttagen
|
- Jaja på dig själv! Ler jag och springer ut ur flygeln.
22 nov, 2013 16:08
|
|
Borttagen
|
Trött men glad sjönk jag ner på kudden igen.
22 nov, 2013 16:09
|
Du får inte svara på den här tråden.