Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Okej! Men resten för du inte se förrän på söndag."
Jag gjorde en pirouett framför honom.
29 sep, 2013 10:11
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2013 10:13
|
|
Borttagen
|
Jag gick in i provrummet igen och bytte om till mina tajta stuprörsjeans, höga klackar, den stora orangea tröjan instoppad i byxorna och skinnjackan.
29 sep, 2013 10:19
|
|
Borttagen
|
När hon kom ut gick vi till kassan.
29 sep, 2013 10:21
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2013 10:24
|
|
Borttagen
|
"Var ska vi nu då?"
Frågade jag när vi kom ut.
29 sep, 2013 10:26
|
|
Borttagen
|
"Hm... Du får köpa din kostym och allt annat du vill ha."
Jag räckte fram 49 dollar.
29 sep, 2013 10:29
|
|
Borttagen
|
Jag tog lite tveksamt emot dom.
29 sep, 2013 10:30
|
|
Borttagen
|
Jag log och gick sedan fort iväg mot det motsatta hållet.
29 sep, 2013 10:35
|
|
Borttagen
|
Mina ärenden blev fort avklarade men jag fastnade i en misikaffär.
29 sep, 2013 10:36
|
Du får inte svara på den här tråden.