STARK KÄRLEKS roll (våld)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> STARK KÄRLEKS roll (våld)
|
Borttagen
|
Jag tände brasan och svepte in mig i en gammal filt som låg i kojan
27 aug, 2013 22:05
|
|
Borttagen
|
Jag var borta i huvudet, allt var bara svart
27 aug, 2013 22:08
|
|
Borttagen
|
Jag tänkte på magen och drog upp nattlinnet, ja magen hade växt lite,lite, barnet skulle aldrig få träffa sin pappa
27 aug, 2013 22:09
Detta inlägg ändrades senast 2013-08-27 kl. 22:10
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Jag ville bara dö, mitt liv var för trassligt
27 aug, 2013 22:09
|
|
Borttagen
|
Jag väntade på att pet skulle vakna och se lappen(ska han dö?!)
27 aug, 2013 22:10
|
|
Borttagen
|
( Nej, men nån måste hjälpa honom )
27 aug, 2013 22:12
|
|
Borttagen
|
(Inte shu! Kan pet inte bara vakna?!) jag klappade min mage försiktigt
28 aug, 2013 14:22
|
|
Borttagen
|
( Nej, inte Shu men nån annan )
28 aug, 2013 14:24
|
|
Borttagen
|
(Ska jag spela den personen?)
Jag tänkte på pet och la mig ner
28 aug, 2013 15:06
|
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 15:24
|
Du får inte svara på den här tråden.