[Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Hej,sa jag tyst.
Jag mådde illa. Samine verkade inte ha en aning om vad jag pratade om. 29 aug, 2013 20:12 |
|
KajsaRC2001
Elev |
29 aug, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
Jag lämnade Emma på sängen och sprang ut mot mörka skogen
29 aug, 2013 20:15 |
|
KajsaRC2001
Elev |
29 aug, 2013 20:17 |
|
Borttagen
|
" Josh?!" Skrek jag
29 aug, 2013 20:18 |
|
Borttagen
|
Jag fick syn på Samine. Hon stod bredvid en häst.
"Samine!,skrek jag. Hästen sprang iväg 29 aug, 2013 20:20 |
|
KajsaRC2001
Elev |
29 aug, 2013 20:21 |
|
Borttagen
|
"Hur fan kan du säga ett jag är en svikare?! Vad fan kallar du det du har gjort då?,skrek jag
29 aug, 2013 20:23 |
|
KajsaRC2001
Elev |
Jag sänkte rösten. "Vad har jag gjort?" Viskar jag. " VAD HAR DU GJORT?" jag torkar bort några envisa tårar.
29 aug, 2013 20:25 |
|
Borttagen
|
"Du har bara utnyttjat mig för sex! Jag trodde du tyckte det var skönt,men hela tiden tyckte du jag var äcklig.
Jag vände mig om och började gå 29 aug, 2013 20:27 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen