Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
''madam pomfrey kom in och sa att besökstiden var slut så vi ska gå nu hejdå'' sa jag
8 aug, 2013 14:58
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp.
"Eh kan ni titta bort,sa ja
8 aug, 2013 14:59
|
|
Borttagen
|
" Jag stannar en stund Pomfrey " Sa jag
" Okej Kelly, en liten stund " Sa Pomfrey
8 aug, 2013 14:59
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 15:00
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 15:00
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 15:01
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och tog långsamt på mig mina stringtrosor.
8 aug, 2013 15:02
|
|
Borttagen
|
" Mas, skulle jag kunna få prata ensam med Lilja " Sa jag
( Då kan du ta Poly-juice elexir )
8 aug, 2013 15:02
|
|
Borttagen
|
''ok sa jag''
jag gick och tog mitt luke-polyjucie elexir,
jag gick tillbaka till sjukhusflygeln som loke och bad alla att gå ut ur rummet.
8 aug, 2013 15:04
|
|
Borttagen
|
Jag tog på mig mina hotpants och min top.
8 aug, 2013 15:05
|
Du får inte svara på den här tråden.