Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3 ... 54 55 56 ... 312 313 314
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


''madam pomfrey kom in och sa att besökstiden var slut så vi ska gå nu hejdå'' sa jag

8 aug, 2013 14:58

Borttagen

Avatar


Jag reste mig upp.

"Eh kan ni titta bort,sa ja

8 aug, 2013 14:59

Borttagen

Avatar


" Jag stannar en stund Pomfrey " Sa jag
" Okej Kelly, en liten stund " Sa Pomfrey

8 aug, 2013 14:59

Borttagen

Avatar


jag med'' sa jag

8 aug, 2013 15:00

Borttagen

Avatar


Jag tittade bort

8 aug, 2013 15:00

Borttagen

Avatar


jag tittade också bort

8 aug, 2013 15:01

Borttagen

Avatar


Jag reste mig upp och tog långsamt på mig mina stringtrosor.

8 aug, 2013 15:02

Borttagen

Avatar


" Mas, skulle jag kunna få prata ensam med Lilja " Sa jag

( Då kan du ta Poly-juice elexir )

8 aug, 2013 15:02

Borttagen

Avatar


''ok sa jag''

jag gick och tog mitt luke-polyjucie elexir,

jag gick tillbaka till sjukhusflygeln som loke och bad alla att gå ut ur rummet.

8 aug, 2013 15:04

Borttagen

Avatar


Jag tog på mig mina hotpants och min top.

8 aug, 2013 15:05

1 2 3 ... 54 55 56 ... 312 313 314

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.