Privat rollspel med TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel med TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ron
jag satte mig vid Harry och Hermione 17 apr, 2013 19:34 |
|
TildeW
Elev |
17 apr, 2013 19:36 |
|
Borttagen
|
Ron
- hej sa jag till Harry och Hermione 17 apr, 2013 19:37 |
|
TildeW
Elev |
17 apr, 2013 19:37 |
|
Borttagen
|
Ron
- Vilket tjat ja men väntar till rätt tillfälle sa jag 17 apr, 2013 19:39 |
|
TildeW
Elev |
17 apr, 2013 19:41 |
|
Borttagen
|
Ron
- Just nu vill jag smälta chocken efter brevet från pappa sa jag och viste att de inte viste nånting om brevet 17 apr, 2013 19:42 |
|
TildeW
Elev |
17 apr, 2013 19:42 |
|
Borttagen
|
Ron
- Jag är bara så besviken på pappa sa jag 17 apr, 2013 19:43 |
|
TildeW
Elev |
17 apr, 2013 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen