Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!

Forum > Mugglarportalen > Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!

1 2 3 ... 54 55 56 ... 88 89 90
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
sanna1324567: Jo jag var ju inte inloggad igår när du la upp bild på dinna naglar men såg dom nu dom är jättefina och det är du med
Tack

Jag gav upp sådär vid fyra och loggade ut, sedan somnade jag vid fem och fick tre timmars sömn. Whie

varse♥
hahaXD jag agv upp vid 00:00XD
Inte jag

hahaXD jag var lite trött igår för jag var upp länge dagen innanXD ville vara upp längre men orkade intexD
Jag ska ju vara uppe hela natten på måndag också, och då tänker jag inte ge upp

jahaXD ska du vara inne på mugglis då eller?
Japp

okej jag ska till pappas kompis då så jag kan inte vara inne på kvällen D:
Okej :c

men jag får väl vara uppe länge någon annan kväll
Nästa år

ja nästa år någon gångXD
Ja haha

kanske man planerar en egen kväll där andra kan få vara med (alltå som det vart igår/idag)
JA Länka till mig då, ok?

ja självklart länkar jag till dig då
Awesome!

japp kanske kan ha den redan på fredagXD då har det varit uppesittarkväll tre fredagar i radXD

29 dec, 2012 11:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
sanna1324567: Jo jag var ju inte inloggad igår när du la upp bild på dinna naglar men såg dom nu dom är jättefina och det är du med
Tack

Jag gav upp sådär vid fyra och loggade ut, sedan somnade jag vid fem och fick tre timmars sömn. Whie

varse♥
hahaXD jag agv upp vid 00:00XD
Inte jag

hahaXD jag var lite trött igår för jag var upp länge dagen innanXD ville vara upp längre men orkade intexD
Jag ska ju vara uppe hela natten på måndag också, och då tänker jag inte ge upp

jahaXD ska du vara inne på mugglis då eller?
Japp

okej jag ska till pappas kompis då så jag kan inte vara inne på kvällen D:
Okej :c

men jag får väl vara uppe länge någon annan kväll
Nästa år

ja nästa år någon gångXD
Ja haha

kanske man planerar en egen kväll där andra kan få vara med (alltå som det vart igår/idag)
JA Länka till mig då, ok?

ja självklart länkar jag till dig då
Awesome!

japp kanske kan ha den redan på fredagXD då har det varit uppesittarkväll tre fredagar i radXD
Ja hahahaha xD Vänta... tre? :O

29 dec, 2012 11:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
sanna1324567: Jo jag var ju inte inloggad igår när du la upp bild på dinna naglar men såg dom nu dom är jättefina och det är du med
Tack

Jag gav upp sådär vid fyra och loggade ut, sedan somnade jag vid fem och fick tre timmars sömn. Whie

varse♥
hahaXD jag agv upp vid 00:00XD
Inte jag

hahaXD jag var lite trött igår för jag var upp länge dagen innanXD ville vara upp längre men orkade intexD
Jag ska ju vara uppe hela natten på måndag också, och då tänker jag inte ge upp

jahaXD ska du vara inne på mugglis då eller?
Japp

okej jag ska till pappas kompis då så jag kan inte vara inne på kvällen D:
Okej :c

men jag får väl vara uppe länge någon annan kväll
Nästa år

ja nästa år någon gångXD
Ja haha

kanske man planerar en egen kväll där andra kan få vara med (alltå som det vart igår/idag)
JA Länka till mig då, ok?

ja självklart länkar jag till dig då
Awesome!

japp kanske kan ha den redan på fredagXD då har det varit uppesittarkväll tre fredagar i radXD
Ja hahahaha xD Vänta... tre? :O

XD.D jo Li anordnade ju en den 21:a

29 dec, 2012 11:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
sanna1324567: Jo jag var ju inte inloggad igår när du la upp bild på dinna naglar men såg dom nu dom är jättefina och det är du med
Tack

Jag gav upp sådär vid fyra och loggade ut, sedan somnade jag vid fem och fick tre timmars sömn. Whie

varse♥
hahaXD jag agv upp vid 00:00XD
Inte jag

hahaXD jag var lite trött igår för jag var upp länge dagen innanXD ville vara upp längre men orkade intexD
Jag ska ju vara uppe hela natten på måndag också, och då tänker jag inte ge upp

jahaXD ska du vara inne på mugglis då eller?
Japp

okej jag ska till pappas kompis då så jag kan inte vara inne på kvällen D:
Okej :c

men jag får väl vara uppe länge någon annan kväll
Nästa år

ja nästa år någon gångXD
Ja haha

kanske man planerar en egen kväll där andra kan få vara med (alltå som det vart igår/idag)
JA Länka till mig då, ok?

ja självklart länkar jag till dig då
Awesome!

japp kanske kan ha den redan på fredagXD då har det varit uppesittarkväll tre fredagar i radXD
Ja hahahaha xD Vänta... tre? :O

XD.D jo Li anordnade ju en den 21:a
Hmpf, det missade jag -.-

29 dec, 2012 11:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
sanna1324567: Jo jag var ju inte inloggad igår när du la upp bild på dinna naglar men såg dom nu dom är jättefina och det är du med
Tack

Jag gav upp sådär vid fyra och loggade ut, sedan somnade jag vid fem och fick tre timmars sömn. Whie

varse♥
hahaXD jag agv upp vid 00:00XD
Inte jag

hahaXD jag var lite trött igår för jag var upp länge dagen innanXD ville vara upp längre men orkade intexD
Jag ska ju vara uppe hela natten på måndag också, och då tänker jag inte ge upp

jahaXD ska du vara inne på mugglis då eller?
Japp

okej jag ska till pappas kompis då så jag kan inte vara inne på kvällen D:
Okej :c

men jag får väl vara uppe länge någon annan kväll
Nästa år

ja nästa år någon gångXD
Ja haha

kanske man planerar en egen kväll där andra kan få vara med (alltå som det vart igår/idag)
JA Länka till mig då, ok?

ja självklart länkar jag till dig då
Awesome!

japp kanske kan ha den redan på fredagXD då har det varit uppesittarkväll tre fredagar i radXD
Ja hahahaha xD Vänta... tre? :O

XD.D jo Li anordnade ju en den 21:a
Hmpf, det missade jag -.-

oj då...det var synd

29 dec, 2012 11:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
sanna1324567: Jo jag var ju inte inloggad igår när du la upp bild på dinna naglar men såg dom nu dom är jättefina och det är du med
Tack

Jag gav upp sådär vid fyra och loggade ut, sedan somnade jag vid fem och fick tre timmars sömn. Whie

varse♥
hahaXD jag agv upp vid 00:00XD
Inte jag

hahaXD jag var lite trött igår för jag var upp länge dagen innanXD ville vara upp längre men orkade intexD
Jag ska ju vara uppe hela natten på måndag också, och då tänker jag inte ge upp

jahaXD ska du vara inne på mugglis då eller?
Japp

okej jag ska till pappas kompis då så jag kan inte vara inne på kvällen D:
Okej :c

men jag får väl vara uppe länge någon annan kväll
Nästa år

ja nästa år någon gångXD
Ja haha

kanske man planerar en egen kväll där andra kan få vara med (alltå som det vart igår/idag)
JA Länka till mig då, ok?

ja självklart länkar jag till dig då
Awesome!

japp kanske kan ha den redan på fredagXD då har det varit uppesittarkväll tre fredagar i radXD
Ja hahahaha xD Vänta... tre? :O

XD.D jo Li anordnade ju en den 21:a
Hmpf, det missade jag -.-

oj då...det var synd
ja :c

29 dec, 2012 11:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
sanna1324567: Jo jag var ju inte inloggad igår när du la upp bild på dinna naglar men såg dom nu dom är jättefina och det är du med
Tack

Jag gav upp sådär vid fyra och loggade ut, sedan somnade jag vid fem och fick tre timmars sömn. Whie

varse♥
hahaXD jag agv upp vid 00:00XD
Inte jag

hahaXD jag var lite trött igår för jag var upp länge dagen innanXD ville vara upp längre men orkade intexD
Jag ska ju vara uppe hela natten på måndag också, och då tänker jag inte ge upp

jahaXD ska du vara inne på mugglis då eller?
Japp

okej jag ska till pappas kompis då så jag kan inte vara inne på kvällen D:
Okej :c

men jag får väl vara uppe länge någon annan kväll
Nästa år

ja nästa år någon gångXD
Ja haha

kanske man planerar en egen kväll där andra kan få vara med (alltå som det vart igår/idag)
JA Länka till mig då, ok?

ja självklart länkar jag till dig då
Awesome!

japp kanske kan ha den redan på fredagXD då har det varit uppesittarkväll tre fredagar i radXD
Ja hahahaha xD Vänta... tre? :O

XD.D jo Li anordnade ju en den 21:a
Hmpf, det missade jag -.-

oj då...det var synd
ja :c

fast det är ju tur att du inte missade den här också

29 dec, 2012 11:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
sanna1324567: Jo jag var ju inte inloggad igår när du la upp bild på dinna naglar men såg dom nu dom är jättefina och det är du med
Tack

Jag gav upp sådär vid fyra och loggade ut, sedan somnade jag vid fem och fick tre timmars sömn. Whie

varse♥
hahaXD jag agv upp vid 00:00XD
Inte jag

hahaXD jag var lite trött igår för jag var upp länge dagen innanXD ville vara upp längre men orkade intexD
Jag ska ju vara uppe hela natten på måndag också, och då tänker jag inte ge upp

jahaXD ska du vara inne på mugglis då eller?
Japp

okej jag ska till pappas kompis då så jag kan inte vara inne på kvällen D:
Okej :c

men jag får väl vara uppe länge någon annan kväll
Nästa år

ja nästa år någon gångXD
Ja haha

kanske man planerar en egen kväll där andra kan få vara med (alltå som det vart igår/idag)
JA Länka till mig då, ok?

ja självklart länkar jag till dig då
Awesome!

japp kanske kan ha den redan på fredagXD då har det varit uppesittarkväll tre fredagar i radXD
Ja hahahaha xD Vänta... tre? :O

XD.D jo Li anordnade ju en den 21:a
Hmpf, det missade jag -.-

oj då...det var synd
ja :c

fast det är ju tur att du inte missade den här också
Ja

29 dec, 2012 11:32

Dumle
Elev

Avatar


Men ÅH varför missade jag detta D:

29 dec, 2012 12:02

Cruciio
Elev

Avatar


Gud så kul allihopa, jag ger priserna i eftermiddag!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F4g42zq.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F2h824uh.png

29 dec, 2012 12:12

1 2 3 ... 54 55 56 ... 88 89 90

Forum > Mugglarportalen > Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!

Du får inte svara på den här tråden.