Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
24 aug, 2012 19:14 |
|
Emme Lestrange
Elev |
24 aug, 2012 19:16 |
|
Allizonzki
Elev |
24 aug, 2012 19:38 |
|
Ladusvalan
Elev |
Eftersom jag råkar vara en av denna hemsidas alla lakritsfan (älskar all lakrits, men tycker att saltlakrits är godast!) så väljer jag förstås lakrits! ♥ Av någon anledning är jag extra svag för lakritsglass (Sias Hallon-saltlakritsglass är helt underbar, om ni inte provat den).
Jag är glad att det ändå fanns många som var lakrits-fantaster här på Mugglarportalen, men trots det vann till slut kola (16 röster) i gårdagens "antingen-eller" över lakrits, med 12 röster. Grattis kola! OBS! Snart dyker det upp ännu en ny "antingen-eller-fråga" i första inlägget, som ni mycket gärna får svara på. 25 aug, 2012 12:59 |
|
IamAK
Elev |
men herregud vilka svåra frågor det ska vara hela tiden. kan inte välja... tror jag säger eurovision i sig men samtidigt slår nästan OS-ceremonierna det.
25 aug, 2012 13:03 |
|
MizzNina
Elev |
Vinter OS!!
ESC suger. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 25 aug, 2012 13:11 |
|
Borttagen
|
ESC, lugnt!
Jag väljer musik över sport anytime. Sport är något bland det tråkigaste jag vet, både att titta på och själv utöva. Musik är däremot en av de 10 bästa sakerna som finns och det är kul att upptäcka ny musik från olika länder! 25 aug, 2012 13:17 |
|
Elin Lovegood
Elev |
25 aug, 2012 14:19 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Eurovision Song Contest, för att jag tycker det är roligare och mer spännande, men jag måste säga att det var riktigt spännande att se på när Usain Bolt sprang 100 meter ^^
25 aug, 2012 14:53 |
|
MissFniss
Elev |
25 aug, 2012 15:31 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen