The Vampire Diaries[Roll]
Forum > Quidditchplanen > The Vampire Diaries[Roll]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kol stirrade på bagaget. "Kvinnor..."muttrade han.
Klaus flinade och skakade på huvudet, Kol var endast så...dum. Elijah satte sig bakom ratten medan Klaus tog fram sin mobil ur fickan och kollade den - ingenting. Han satte sig i framsätet bredvid Elijah. "Kol, lägg väskorna i bilen!"ropade han åt sin lillebror. Kol muttrade något om 'idiot' men gjorde som Klaus sagt. 20 jul, 2012 14:31 |
|
Complicated
Elev |
Rebekah satte sig mot sin vilja i baksätet.
"Vi byter av."Muttrade hon till Klaus och lutade sig bakåt mot sätet. Caroline var åtminstone ute ur bilden nu.
20 jul, 2012 14:34 |
|
Borttagen
|
Klaus gjorde en grimas åt Rebekah medan Elijah startade bilen och körde iväg.
"EY!"skrek Kol som sprang efter bilen. "Vänta på mig för fan!" "Glömde vi dig?"flinade Klaus då Kol satte sig i baksätet bredvid Rebekah. "Det där var inte kul", muttrade Kol. 20 jul, 2012 14:36 |
|
Complicated
Elev |
Rebekah kom på sig själv att hon skrattade, vilket hon inte gjort på länge.
"Kol, du kan verkligen muntra upp mig!" Sa hon och log ett fejkat snällt leende mot sin idiotiska bror. Hon suckade och blundade och efter ett tag så somnade hon.
20 jul, 2012 14:38 |
|
Borttagen
|
"vart ska vi?"sade Kol då vi passerade skylten för Mystic Falls. "Bensinen är snart slut."
"Jag fyllde på den igår ju", sade Elijah förvånat. "Ja, men det var innan jag lånade den", sade Kol. Klaus hade lust att slå sig själv för pannan, men han hade sin mobil i högra handen. En del av honom hoppades väl på att Caroline kanske skulle kunna höra av sig, vad som var chansen till det... 20 jul, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
"Självklart följer jag med till sjukhuset, jag behöver ändå fylla på mitt blodförråd" Han blinkade. "Vart ska vi träffas?"
20 jul, 2012 14:58 |
|
Borttagen
|
"Jag kan komma till dig, vart är du?" Elena satte sig på sängen och försökte sätta på sig strumporna med en hand.
20 jul, 2012 15:00 |
|
Borttagen
|
"Tja, typ utanför ditt hus", sade Damon och skrattade mjukt. Sedan tillade han: "Jag är, eller var då, på morgonpromenad."
20 jul, 2012 15:02 |
|
amanda1104
Elev |
[Hjälp vad mycket jag har missat... Vad har hänt.]
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 20 jul, 2012 15:13 |
|
Borttagen
|
(( klaus, kol, elijah & rebekah är på väg att lämna stan. Klaus och Caroline har "bråkat". Caroline är på sjukhuset hos Bonnie, Damon och Elena ska visst till sjukhuset de också?
20 jul, 2012 15:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen