Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tack för att ni fortfrande bevakar
Nu kommer nästa kapitel Inte så långt men hoppas ni gillar det Kapitel 45 När lektionen är slut går Natarza ut tillsammans med Zoey. -Men hur kan din mamma veta?, frågar Natarza. -Jag får inte säga, i sommar jag lovar då kommer du få veta allt och lite till, säger Zoey. -Men varför inte nu?, frågar Natarza. -För det första skulle du inte ens veta om att jag visste, för det andra så behöver du inte veta förän i sommar och för det tredje och absolut viktigaste så får du inte veta för Du-Vet-Vem förrän i sommar, säger Zoey med en suck. -Så du har typ gjort nåt du inte får, säger Natarza osäkert när dom går in i sällskapsrummet. -Nja, jag får ju vara vän med dig, men inte säga att jag vet om uppdraget, så jag typ, säger Zoey och sätter sig ner i en soffa. Natarza sätter sig också ner, dom har ju en lång rast nu, vilket är skönt. -Men, är det ett farligr uppdrag?, frågar Natarza. -Beror på hur man ser det, helt ofarligt är det ju inte, det har sina risker, säger Zoey. -Men din mamma känner min mamma då borde jag väl känna dig?, frågar Natarza. -Vi har inte träffats du och jag, bara våra föräldrar, säger Zoey. -Okej, mumlar Natarza såklart hon inte vet hon får ju aldrig veta något. -Men, om du lovar att inte säga till någon kan jag berätta en del av uppdraget, säger Zoey. -Ja, jag lovar, säger Natarza upphetsat. -Okej, bra så här är det..., säger Zoey. Fortsättning följer 23 feb, 2013 16:41 |
|
Majis
Elev |
Jättebra!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 23 feb, 2013 16:59 |
|
Lida
Elev |
Jättebra kapitel, undra vad hon kommer att berätta
23 feb, 2013 17:09 |
|
Borttagen
|
TACK så jättemycket
Och det kommer ni få se i nästa kapitel 23 feb, 2013 17:19 |
|
ChaserRune8004
Elev |
jätte bra C:
I will only truly have left this school when none here are loyal to me... Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it." 25 feb, 2013 15:35 |
|
Borttagen
|
25 feb, 2013 17:58 |
|
Freddelito
Elev |
4 mar, 2013 20:06 |
|
Borttagen
|
Tummen upp!
![]() 4 mar, 2013 20:07 |
|
Lindalla
Elev |
4 mar, 2013 20:39 |
|
Borttagen
|
TACK så jättemycket för alla kommentarer
EDIT: kommer ett kapitel i helgen 5 mar, 2013 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen