Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Ron bara så att du vet, du äger hela Mugglis med din fanfic!!!!!!!!!!
och tack för att det kom mer, men nu vi jag läsa ännu mer! 21 feb, 2011 08:52 |
|
Moldemort
Elev |
Jaaaa! så bra!
And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 21 feb, 2011 09:40 |
|
EMELESEL
Elev |
mer!
snälla? 21 feb, 2011 09:42 |
|
Moldemort
Elev |
Aa, men jag är nöjd för dagen. Jag kanske kan börja skriva en Fanfic!
And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 21 feb, 2011 09:45 |
|
EMELESEL
Elev |
ja gör det, det är jättekul!
21 feb, 2011 09:50 |
|
Luna 1
Elev |
21 feb, 2011 13:18 |
|
jan
Elev |
ja verkligen supper bra!!!♥
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
21 feb, 2011 13:29 |
|
Luna 1
Elev |
21 feb, 2011 13:30 |
|
Ron
Elev |
Tack, jättekul att ni också blir sugna på att skriva egna. Det är verkligen kul
Jag tror faktiskt jag kan skriva ett till kapitel idag men nästa vecka åker jag bort och kommer inte kunna skriva på hela sportlovs veckan. Men ska skriva några kapitel så ni klarar er medans jag är borta We're all wizards, even Ron. 21 feb, 2011 13:43 |
|
Luna 1
Elev |
21 feb, 2011 13:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen