Den stumma häxan...
Forum > Fanfiction > Den stumma häxan...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: 1. Hrm... Marcus blir kär i Amelia? O.o Vet, hemsk tanke TwT 2. Marcus blir kär i Amelia och hon nobbar honom! xD Mwihihihi!! Ondskefull! 3. Ingen aning TwT Btw, det stod att Elisa "gnällde"... Elisa kan inte prata, hur kan hon "gnälla" då? O.o Jävlar! D: det ska se gnällande UT min syster hjälpte mig att skriva, tack tack. Fan vad hemsk jag e... T_T O.o WTF?!!! DU ÄR INTE HEMSK!!! >:@ Jag är en hemsk FF-författare... <_<'' DU FÅR INTE SÄGA SÅ!!! VARFÖR TROR DU ENS ATT JAG BÖRJADE LÄSA DENNA FF! JO FÖR ATT DEN ÄGER!!! SLUTA NU UPP MED DINA "JAG ÄR HEMSK"-SAKER SÅ ATT JAG KAN FORTSÄTTA SÄGA ATT DU ÄR BÄST UTAN ATT BLI STÖRD AV "JAG ÄR HEMSK"-KOMMENTARER!!!! ... Förlåt Alex TwT O.O ... sry. >.<'' BUHUHU!!!!!!! *gråter* Kommer alltid att älska den här ffn Alex TwT s-seriöst?? *stora ögon* Spoiler alert down there guys: Spoiler: Tryck här för att visa! . .
25 apr, 2012 20:31 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: 1. Hrm... Marcus blir kär i Amelia? O.o Vet, hemsk tanke TwT 2. Marcus blir kär i Amelia och hon nobbar honom! xD Mwihihihi!! Ondskefull! 3. Ingen aning TwT Btw, det stod att Elisa "gnällde"... Elisa kan inte prata, hur kan hon "gnälla" då? O.o Jävlar! D: det ska se gnällande UT min syster hjälpte mig att skriva, tack tack. Fan vad hemsk jag e... T_T O.o WTF?!!! DU ÄR INTE HEMSK!!! >:@ Jag är en hemsk FF-författare... <_<'' DU FÅR INTE SÄGA SÅ!!! VARFÖR TROR DU ENS ATT JAG BÖRJADE LÄSA DENNA FF! JO FÖR ATT DEN ÄGER!!! SLUTA NU UPP MED DINA "JAG ÄR HEMSK"-SAKER SÅ ATT JAG KAN FORTSÄTTA SÄGA ATT DU ÄR BÄST UTAN ATT BLI STÖRD AV "JAG ÄR HEMSK"-KOMMENTARER!!!! ... Förlåt Alex TwT O.O ... sry. >.<'' BUHUHU!!!!!!! *gråter* Kommer alltid att älska den här ffn Alex TwT s-seriöst?? *stora ögon* Spoiler alert down there guys: Spoiler: Tryck här för att visa! .... OMG!!!!! Och SERIÖST!!! Jag ÄLSKAR den här ffn och det kan ALLA andra läsare här på mugglis hålla med om AlexZz and I are friends 4 ever <3
25 apr, 2012 20:33 |
|
Victoire Weasly
Elev |
25 apr, 2012 20:33 |
|
mican00
Elev |
Jättebra kapitel!
Men om du läser igenom det så kommer du nog märka att du råkat skriva i nutids-form på ett ställe ![]()
25 apr, 2012 20:44 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av mican00: Jättebra kapitel! Men om du läser igenom det så kommer du nog märka att du råkat skriva i nutids-form på ett ställe Jag tror jag byter till nutidsform... T_T'' . .
25 apr, 2012 20:44 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av mican00: Jättebra kapitel! Men om du läser igenom det så kommer du nog märka att du råkat skriva i nutids-form på ett ställe Jag tror jag byter till nutidsform... T_T'' Nä ![]()
25 apr, 2012 20:45 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av AlexZz: Skrivet av mican00: Jättebra kapitel! Men om du läser igenom det så kommer du nog märka att du råkat skriva i nutids-form på ett ställe Jag tror jag byter till nutidsform... T_T'' Nä Ja kanske det.... Btw jag ska snart avslöja anledningen till varför jag skriver i dåtid.. har upptäckt en jättebra anledning! :'3 . .
25 apr, 2012 20:48 |
|
amanda1104
Elev |
Jaja nu slutar vi med den här diskussionen för annars tar det bara ännu längre tid innan nästa kapitel kommer
Längtar så mycket!!! Du skriver så bra!!! Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 25 apr, 2012 20:50 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av amanda1104: Jaja nu slutar vi med den här diskussionen för annars tar det bara ännu längre tid innan nästa kapitel kommer Längtar så mycket!!! Du skriver så bra!!! Tack och förlåt! X_X . .
25 apr, 2012 20:51 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av amanda1104: Jaja nu slutar vi med den här diskussionen för annars tar det bara ännu längre tid innan nästa kapitel kommer Längtar så mycket!!! Du skriver så bra!!! Tack och förlåt! X_X Varsegod=P Gör inget Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 25 apr, 2012 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen