~~Hedviggs liv~~
Forum > Fanfiction > ~~Hedviggs liv~~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jaha!!!!!!!
7 aug, 2012 15:10 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaha!!!!!!!
7 aug, 2012 16:22 |
|
VattenBlå
Elev |
7 aug, 2012 16:25 |
|
amanda1104
Elev |
MEER!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 7 aug, 2012 16:27 |
|
Erica
Elev |
Kapitel 91
ALICIES ÖDE En kort bit innan vi var framme vid porten förvandlade hon sig tillbaka till mänsklig form och så gjorde jag också. Snabbt gick hon framåt, jag följde efter henne. Bestämt fortsatte hon uppåt tills vi var framme vid resans mål, den sjunde våningen. Då kunde vi bara vara på väg till ett ända ställe. Vid behov rummet. Hon drog med handen bestämt i luften och plötsligt uppenbarades dörren till vid behov rummet. Alicie drog aggressivt upp dörren och gick in. Rummet var pyttelitet utan några fönster. En flicka satt med håret i ansiktet i ett hörn. När vi kom in tittade hon upp. Det var Carolle! Ett litet ljud kom från min mun. Förtvivlat sprang jag fram till henne. -Carolle! Jag hade aldrig sätt henne såhär hjälplös förut. -Vad har du gjort med henne?! Fräste jag åt Alicie. Alicie svarade inte och steg fram till oss. -Hon fick inte berätta för dig! ''Men nu vet jag'' tänkte jag så klart jag kunde. Alicie såg skrämd ut. -Du tänker väll inte berätta för Umbridge?! Flera steg hördes. -Det behövs inte, det var Umbridge. Vi hade glömt dörren öppen. -Det var inte detta jag förväntat mig, jag trodde alla elever skulle vara här, men detta är ju nästan bättre. Hon tog tag i Alicies arm och drog ut henne ur rummet. Vad skulle hända med henne? Jag tog Carolles hand och drog med henne ut ur vid behov rummet. Umbridge och Alicie var redan borta. Jag kunde inte tänka mer på dem, Carolle behövde vård. Ansträngt drog jag med henne till sjukhusflygeln, för att sedan snabbt ge mig av. Vad hade hänt med Alicie och vad skulle hända? Ganska tråkigt kapitel, enligt mig, hoppas ni gillade i alla fall
7 aug, 2012 16:41 |
|
amanda1104
Elev |
Bra!!! Mer!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 7 aug, 2012 16:44 |
|
VattenBlå
Elev |
7 aug, 2012 16:44 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av amanda1104: Bra!!! Mer!!! Skrivet av VattenBlå: JÄTTEJÄTTEJÄTTEBRAA!!!♥♥♥♥♥♥♥ Taaack ♥ Mer imorgon tror jag
7 aug, 2012 16:57 |
|
VattenBlå
Elev |
7 aug, 2012 17:05 |
|
Borttagen
|
Super duper bra!!!!!
7 aug, 2012 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen