myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superdupermikaelah
Elev |
1 feb, 2012 16:20 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av superdupermikaelah: Hur hittar man sitt password?!??! Man kan inte logga in än! Men det kommer antagligen ett meddelande till din epostadress som du skrev in! ![]()
1 feb, 2012 16:22 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Men alltså, man ska ju skriva in lösenordet till tjocka damen, men jag vet inte vad jag har för lösen
1 feb, 2012 16:23 |
|
Lills
Elev |
1 feb, 2012 16:24 |
|
superdupermikaelah
Elev |
1 feb, 2012 16:26 |
|
Borttagen
|
Jag fattar inte mitt ösen, hjälp! D:
1 feb, 2012 16:27 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av superdupermikaelah: HAHAH jaha, nu fattar jag varför du inte hängde med! Jaa, jag visste int att de ONLINE!!! ![]()
1 feb, 2012 16:27 |
|
superdupermikaelah
Elev |
1 feb, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
Jag har inte fått ett mejl med lösenord... bara det där välkommsmejlet om framtida förstaårs elever...
1 feb, 2012 16:29 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
snälla hjälp mig ...
speech! 1 feb, 2012 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen