(PM) En mugglare på Hogwarts
Forum > Fanfiction > (PM) En mugglare på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Den här ff:en är helt otrolig!
Att du kan skriva nya kapitel så snabbt är också fantastiskt! Hoppas du inte känner dig pressad på nåt sätt, utan att du skriver med glädje. Jag är en trogen läsare!!!! 18 apr, 2012 21:18 |
|
Luna Chang
Elev |
SuperB!!
Hej 18 apr, 2012 21:38 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av LauraTree: nejdå. jag skriver när jag har lust och känner att jag har en bra idé Den här ff:en är helt otrolig! Att du kan skriva nya kapitel så snabbt är också fantastiskt! Hoppas du inte känner dig pressad på nåt sätt, utan att du skriver med glädje. Jag är en trogen läsare!!!! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 19 apr, 2012 07:30 |
|
Love_Mugglare
Elev |
Så himla suuuuuuperduuuuuuuper!!!!
Harry Potter is the best ever!!! ♥ Läs gärna min nya ff "Claudia Lockman" här: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=17628 Spoiler:
Tryck här för att visa! 19 apr, 2012 16:28 |
|
TheOnlyLion
Elev |
SÅÅÅÅ brrrraaa :' ) mer mer mer mer
19 apr, 2012 16:46 |
|
Ginny4ever
Elev |
Kapitel 32
Jag kunde knappt stå på benen. Ännu mindre höra vad de sa. Fast jag förstod att alla var rätt skamsna de hade ju faktiskt skickat ungefär tjugo lamslagningsbesvärjelser rakt mot mig. Tjugo… hur var det möjligt att jag fortfarande kunde stå upp? Hur var det möjligt att jag faktiskt kunde öppna ögonen? Min hjärna verkade ha ett racinglopp där uppe och jag blev yrare och yrare. Jag tog ett fastare tag om Hermiones hand och drog nästan ner henne, men hon stod upp. Hon låtsades inte om att jag höll på att fälla henne. Det var som om hon förstod. Hon förstod vad som skulle hända. Det var inte likt Hermione att tänka så. Men jag klagade inte. Till slut verkade Harr märka också och gick närmre så att jag kunde ta tag i hans arm. Ron höll i min midja, knappt märkbart men ändå hjälpte det otroligt mycket. Till slut började vi gå. Winky hade fått sparken. Jag var ledsen för det och tyckte det var orättvist, men vad kunde jag göra när jag knappt kunde prata eller höra. Vi började gå. Hermione var sur och fräste åt Ron när han pratade. Som vanligt. När vi gått ett tag och kom ut i ur skogen stod det en hop människor där som ville veta någonting. Jag visste inte vad. Jag försökte inte ens komma ihåg. Jag orkade inte det just nu. Jag gick som i sömnen de andra ledde mig till tältet och började prata. Det ringde i öronen för varenda ord de sa. När vi gick in i tältet kände jag mig instängd. Jag visste inte varför. Det bara kändes så. Men plötsligt kom jag på en sak. ”Elisa! Var är Elisa!” utbrast jag panikslaget. Flickan! Hade vi lämnat henne? Jag såg mig omkring och höll på att falla. ”Lugn Annie! Hon är här.” sa Ron. Jag såg mot Ron och det var så suddigt att jag först trodde att han hade två huvuden. Jag tvingade ögonen att fokusera och såg att han hade henne på ryggen. Jag slappnade av. Hon mådde bra. ”Just det. Vem är hon?” sa Mr. Weasley. ”Annie räddade henne från ett brinnande tält.” sa Hermione. Alla såg imponerat på mig en sekund och sedan började alla säga hur modig jag varit. Deras röster blev högre och det började ringa i ögonen igen. Jag höll för öronen och försökte att inte jämra mig när dunkandet i huvudet blev högre. De slutade tvärt. Någon viskade en frågade och någon svarade. Jag brydde mig inte. jag lät mig ledas till sängs och la mig ner utan att byta om. Jag somnade direkt trots smärtan i bröstkorgen. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 19 apr, 2012 17:16 |
|
Elena Dobrev
Elev |
Du är sååååååå fantastisk!
[/color]This shit is easy peasy pumpkin peasy. 19 apr, 2012 18:51 |
|
Ollis100
Elev |
Meeer... ♥♥♥
hej 19 apr, 2012 19:05 |
|
potter_fan
Elev |
Wow! När jag började läsa denna ff visste jag inte att den skulle vara så här bra! Ett önskemål är att Annie stannar under femte året också. Kan vara kul att se Annies reaktion på Umbridge!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 19 apr, 2012 22:42 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av potter_fan: Wow! När jag började läsa denna ff visste jag inte att den skulle vara så här bra! Ett önskemål är att Annie stannar under femte året också. Kan vara kul att se Annies reaktion på Umbridge! Spoiler: Tryck här för att visa! hej 20 apr, 2012 06:46 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen