Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ *bamsekram tillbaka*
ACTIIOOOOON MAAAAAAAAAN!!!! ♥ ♥ Miyuki blev lite gladare nu :3, så vad gör alla mugglisar då? 13 nov, 2011 16:53 |
|
Celebikai
Elev |
13 nov, 2011 16:55 |
|
Amandan
Elev |
13 nov, 2011 17:00 |
|
Borttagen
|
det är inte tillåtet högst 2 prov per vecka 13 nov, 2011 17:07 |
|
Ascendio
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Shit! Är det ens tillåtet att ha så många prov på en vecka?! O.O Det är det inte på vår skola iaf...typ bara om eleverna och läraren kommit överens om det, eller nåt. Miyuki: Gjorde ont i magen av att läsa det där Dx *bamsekram* ♥ Ingenaning om det är tillåtet, fast okej.. prov och prov, det är mer som läxförhör och en inlämnings uppgift.
Tom Felton, really beautiful.
13 nov, 2011 17:17 |
|
Borttagen
|
Det är bara två (tre) dagar kvar på king of web, glöm inte att rösta allihopa! ♥ ♥
13 nov, 2011 17:24 |
|
Ascendio
Elev |
13 nov, 2011 17:26 |
|
Elley
Elev |
Bara jag som inte skriver någonting i min blogg på evigheter och sedan 3 inlägg på en dag? :3
http://nouw.com/ellenfelixson/
13 nov, 2011 17:35 |
|
Ascendio
Elev |
Jag skriver bara när jag har något att skriva! Hihi, som inte är ofta alls. :3
http://dreamsaboutmolly.blogg.se
Tom Felton, really beautiful.
13 nov, 2011 17:36 |
|
Elley
Elev |
^
Det än nästan bara min vän Jenni som skriver i vår bokblogg, http://bookmuppets.blogg.se
http://nouw.com/ellenfelixson/
13 nov, 2011 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen