Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5497 5498 5499 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Twix
Elev

Avatar


15 jun, 2012 11:39

Ginny00
Elev

Avatar


avifors tycker att jag är söt och jag känner mig allmänt chockad av detta.

15 jun, 2012 11:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
avifors tycker att jag är söt och jag känner mig allmänt chockad av detta.
Varför det? O.o

15 jun, 2012 11:54

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
avifors tycker att jag är söt och jag känner mig allmänt chockad av detta.
Varför det? O.o

För hon är konstig och har tydligen inte insett att hon är vacker förrens nu o.o

15 jun, 2012 12:04

Solkatten
Elev

Avatar


Omg! Jag kommer i sommar köpa en egen laptop. ^^ Eftersom jag inte köpte någon moppe kan jag istället lägga mina pengar på den istället! Mamma tänkte att pengarna mest skulle gå till en moppe och en bil så. Först måste vi bara hitta någon bra :3

Och en annan sak! I juli månad kommer vi ha en stor loppis på vår gård. Vi har hur mycket saker som helst vi måste bli av med! Ton med böcker, kläder och annat. Så då kommer vi säkert få in några tusen lappar och sedan göra något roligt med dem. Och då ska jag fråga om inte vi kan gå på ESC 2013! :"D ♥ HOPPAS, HOPPAS. Jag menar, hur ofta händer det här? Dessutom kommer det vara i Göteborg eller Malmö! Jag bor mellan dem så det skulle vara ungefär lika långt till båda ju (ungefär en timme). Jag hoppas verkligen att vi går på det!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 jun, 2012 12:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
avifors tycker att jag är söt och jag känner mig allmänt chockad av detta.
Varför det? O.o

För hon är konstig och har tydligen inte insett att hon är vacker förrens nu o.o
Jaha xD
Hon är säkert jättefin
Nejmen, du är fin, Ginny00

15 jun, 2012 12:07

Solkatten
Elev

Avatar


avifors - Varför fick jag en tumme upp?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 jun, 2012 12:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
avifors - Varför fick jag en tumme upp?

BECAUSE I LIKED IT

15 jun, 2012 12:14

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
avifors - Varför fick jag en tumme upp?

BECAUSE I LIKED IT

BUT WHY? xD Aja, tack för tummen iaf <'33

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 jun, 2012 12:15

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Please någon duellera med mig!

15 jun, 2012 12:17

1 2 3 ... 5497 5498 5499 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.