@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Ska klippa mig om en och en halv timme Får se om resultatet blir yay eller nej Det blir säkert yay xD Får hoppas det. Klippningen brukar bli ok men frisörerna envisas alltid med att "styla" mitt hår på ett sätt jag hatar. Dom gör mitt hår otroligt lockigt så hela håret från hårbotten ut i topparna är JÄTTElockigt. Har lite halvlockigt hår naturligt men vill inte ha det så x) 15 jun, 2012 10:40 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Ska klippa mig om en och en halv timme Får se om resultatet blir yay eller nej Det blir säkert yay xD Får hoppas det. Klippningen brukar bli ok men frisörerna envisas alltid med att "styla" mitt hår på ett sätt jag hatar. Dom gör mitt hår otroligt lockigt så hela håret från hårbotten ut i topparna är JÄTTElockigt. Har lite halvlockigt hår naturligt men vill inte ha det så x) Sig att du inte vill ha så då XD
15 jun, 2012 10:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Ska klippa mig om en och en halv timme Får se om resultatet blir yay eller nej Det blir säkert yay xD Får hoppas det. Klippningen brukar bli ok men frisörerna envisas alltid med att "styla" mitt hår på ett sätt jag hatar. Dom gör mitt hår otroligt lockigt så hela håret från hårbotten ut i topparna är JÄTTElockigt. Har lite halvlockigt hår naturligt men vill inte ha det så x) Sig att du inte vill ha så då XD I did. Hon sket fullständigt i det och sa att jag iaf kunde testa o gjorde det iaf x) 15 jun, 2012 10:46 |
|
Borttagen
|
Ska fara och bada idag.
15 jun, 2012 10:48 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Ska klippa mig om en och en halv timme Får se om resultatet blir yay eller nej Det blir säkert yay xD Får hoppas det. Klippningen brukar bli ok men frisörerna envisas alltid med att "styla" mitt hår på ett sätt jag hatar. Dom gör mitt hår otroligt lockigt så hela håret från hårbotten ut i topparna är JÄTTElockigt. Har lite halvlockigt hår naturligt men vill inte ha det så x) Sig att du inte vill ha så då XD I did. Hon sket fullständigt i det och sa att jag iaf kunde testa o gjorde det iaf x) Hahha XD
15 jun, 2012 10:49 |
|
Solkatten
Elev |
Jag längtar tills jag kan bada. ♥ Men får nog vänta till juli... är ingen badkruka men vill ändå att det ska vara varmt.
~ Om man gör om en mac till windows, kan man då spela PC spel på den?! :"D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2012 10:50 |
|
Kedjebrev
Elev |
AHAHAHAHAA ♥ DE HAR GJORT EN "TYPICAL ****BON" PÅ FACEBOOK OM MITT SAMHÄLLE ♥333
Det värsta är att det är så jävla true :'
http://Kaosregn.blogg.se
15 jun, 2012 10:57 |
|
kinshaw
Elev |
Farmor kommer hit när som helst för att tvätta bilen... hoppas hon inte tänker vara översocial för det har jag varken lust eller tid med.... xD
![]()
15 jun, 2012 11:08 |
|
Borttagen
|
Haha, ska o bada för femte dagen i rad idag xD
15 jun, 2012 11:08 |
|
Borttagen
|
är pömsig!
15 jun, 2012 11:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen