@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
vevve_puff
Elev |
Igår så tog vi ut våra bänkar och slängde dom i en kontiner bänkarna
Har vi haft ända sen 4:an och vi kommer inte ha samma klassrum längre och idag hade vi skolavslutning saknar redan alla mina underbara klasskompisar så nu sitter jag hemma och gråter, i gen är hemma för dom är på min lillebrors skolavslutning och min syster Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 15 jun, 2012 10:00
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-15 kl. 10:02
|
|
The Noble Lion
Elev |
15 jun, 2012 10:02 |
|
Solkatten
Elev |
Har inte fått många timmars sömn inatt. Kunde typ inte sova förrän 3 - 4 ... sedan vaknade jag först kvart i åtta typ och sen tio i nio. Men är inte så trött ändå så.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jun, 2012 10:05 |
|
Borttagen
|
Jag förstår inte varför i mina drömmar fanns en spargris, som var svart, och det stod, med stora, röda bokstäver EDWARD på den. </3
15 jun, 2012 10:07 |
|
Annispop
Elev |
Jag ska vara med en kompis, och sitter och tittar stolt på min tröja där mina initialer, AL står, och brevid Tierps IF. ;D
15 jun, 2012 10:12 |
|
si_tonks
Elev |
Hur kan man älska en karaktär såhär mycket?
dkjgkjngknlkdö I just want to hug him, and never let go. ![]()
15 jun, 2012 10:33
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-15 kl. 10:33
|
|
Celebikai
Elev |
15 jun, 2012 10:33 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
15 jun, 2012 10:33 |
|
Borttagen
|
Ska klippa mig om en och en halv timme
Får se om resultatet blir yay eller nej 15 jun, 2012 10:33 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska klippa mig om en och en halv timme Får se om resultatet blir yay eller nej Det blir säkert yay xD
15 jun, 2012 10:37 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen