@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har tagit helg efter en lång arbetsdag, min fina pojkvän är hemma och jag ska klippa mig imorgon. Livet känns rätt OK just nu
14 jun, 2012 23:12 |
|
si_tonks
Elev |
14 jun, 2012 23:12 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av kinshaw: Är det för sent att ta ett bad nu i typ 40 minuter och sedan klippa håret i typ en timme och sedan sova? Eller borde jag gå och lägga mig nu och ta det imorgon istället? Hm....... Klippa håret själv? yes box ![]()
14 jun, 2012 23:13 |
|
Solkatten
Elev |
Vet verkligen inte vad jag skulle göra utan mugglis. ♥ Ni är för underbara! Ni gör verkligen mina dagar. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jun, 2012 23:15 |
|
Othelia
Elev |
14 jun, 2012 23:16 |
|
Aleander
Elev |
När orden inte räcker till för att förklara allt och jag helt enkelt inte orkar med mig själv går jag och lägger mig och läser fanfics. Om Titanic och Leo. ♥
Tardisinreichenbach & Schues-shoes 14 jun, 2012 23:19 |
|
Solkatten
Elev |
Haha. Förut störde jag mig jävligt mycket på att folk skrev ... direkt efter ett ord. Liksom "Jag också..." och inte med mellanrum "Jag också ..." men nu är det typ tvärtom. xD Eller stör mig inte precis på det men nu älskar jag det andra sätet. ♥ Haha. I'm weird.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jun, 2012 23:20 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Världen älskar mig!
När hade vi som varmast och bäst väder: när jag arbetade min första vecka av två förra passet. När har vi fint väder nästa gång: på midsommar, vad gör jag då? Jobbar min första vecka av två. KUL. Har suttit hemma två veckor och fått ett par solglimtar runt 17-snåret sista två kvällarna. Känns ju rättvist. Hade faktiskt velat degat i solen med ett par böcker INNAN seglingen i sommar så att jag inte blir som en reflex där ute på havet. Eeeeh. Det var till och med så att mamma frågade i början på veckan: "När drar du ut på jobb igen? Jag vill ha fint väder och det blir bara bra när du är ute och jobbar". EEEEEH. SKITSVERIGE! XD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 jun, 2012 23:33 |
|
Solkatten
Elev |
Ska nog gå och lägga mig nu... fast jag inte är trött.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jun, 2012 23:37 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Om ni har tråkigt kan ni...
Spoiler: Tryck här för att visa! 14 jun, 2012 23:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen