Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

1 2 3 ... 548 549 550 ... 700 701 702
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Fairydust:
Skrivet av Borttagen:
kom som en liten chock, stt när man fick sina första bh:ar så vissar det sig att man har 85 B. jag har alltid vettat att jag har ganska stora bröst, men ändå


Fast B är ju inte så jättestort, det räknas som ett mellanting Varken stort eller litet. Men som första BH-storlek är det kanske lite stort. Jag tror att min första BH var en B också, då mina tuttar växte fort. Sen har jag haft DD/E som störst och nu har jag A/B

nä, jag vet. men jämnfört med alla andra tjejer i min ålder har jag ritigt stora, eftersom at de är typ helt platta.

6 aug, 2012 20:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Någon som vet några hemsidor där man köpa kläder? Vet typ bara de vanliga som H&M, Lindex, KappAhl och de där...


Jag handlar då mest från alternativa ställen. Typ Shock, Shango och DraculaClothing. Men det finns ju typ... Bubbleroom.

6 aug, 2012 20:29

Luna 1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fairydust:
Skrivet av Borttagen:
kom som en liten chock, stt när man fick sina första bh:ar så vissar det sig att man har 85 B. jag har alltid vettat att jag har ganska stora bröst, men ändå


Fast B är ju inte så jättestort, det räknas som ett mellanting Varken stort eller litet. Men som första BH-storlek är det kanske lite stort. Jag tror att min första BH var en B också, då mina tuttar växte fort. Sen har jag haft DD/E som störst och nu har jag A/B

nä, jag vet. men jämnfört med alla andra tjejer i min ålder har jag ritigt stora, eftersom at de är typ helt platta.
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fairydust:
Skrivet av Borttagen:
kom som en liten chock, stt när man fick sina första bh:ar så vissar det sig att man har 85 B. jag har alltid vettat att jag har ganska stora bröst, men ändå


Fast B är ju inte så jättestort, det räknas som ett mellanting Varken stort eller litet. Men som första BH-storlek är det kanske lite stort. Jag tror att min första BH var en B också, då mina tuttar växte fort. Sen har jag haft DD/E som störst och nu har jag A/B

nä, jag vet. men jämnfört med alla andra tjejer i min ålder har jag ritigt stora, eftersom at de är typ helt platta.

Det står på din profil att du är tolv; vill bara påpeka att jag är elva och har storlek 70D/70E Dom andra växer ikapp i sinomtid ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

6 aug, 2012 22:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna 1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fairydust:
Skrivet av Borttagen:
kom som en liten chock, stt när man fick sina första bh:ar så vissar det sig att man har 85 B. jag har alltid vettat att jag har ganska stora bröst, men ändå


Fast B är ju inte så jättestort, det räknas som ett mellanting Varken stort eller litet. Men som första BH-storlek är det kanske lite stort. Jag tror att min första BH var en B också, då mina tuttar växte fort. Sen har jag haft DD/E som störst och nu har jag A/B

nä, jag vet. men jämnfört med alla andra tjejer i min ålder har jag ritigt stora, eftersom at de är typ helt platta.
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fairydust:
Skrivet av Borttagen:
kom som en liten chock, stt när man fick sina första bh:ar så vissar det sig att man har 85 B. jag har alltid vettat att jag har ganska stora bröst, men ändå


Fast B är ju inte så jättestort, det räknas som ett mellanting Varken stort eller litet. Men som första BH-storlek är det kanske lite stort. Jag tror att min första BH var en B också, då mina tuttar växte fort. Sen har jag haft DD/E som störst och nu har jag A/B

nä, jag vet. men jämnfört med alla andra tjejer i min ålder har jag ritigt stora, eftersom at de är typ helt platta.

Det står på din profil att du är tolv; vill bara påpeka att jag är elva och har storlek 70D/70E Dom andra växer ikapp i sinomtid ♥

vet och jag LÄNGTAR!!! och skrev lite fel. All tjejer i min ålder som jag känner.

6 aug, 2012 22:53

Cinnamonagouti
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fairydust:
Skrivet av Borttagen:
kom som en liten chock, stt när man fick sina första bh:ar så vissar det sig att man har 85 B. jag har alltid vettat att jag har ganska stora bröst, men ändå


Fast B är ju inte så jättestort, det räknas som ett mellanting Varken stort eller litet. Men som första BH-storlek är det kanske lite stort. Jag tror att min första BH var en B också, då mina tuttar växte fort. Sen har jag haft DD/E som störst och nu har jag A/B

nä, jag vet. men jämnfört med alla andra tjejer i min ålder har jag ritigt stora, eftersom at de är typ helt platta.

Fast kupstorleken ökar ju med omfånget under bysten, väl? Alltså 70E = 75D = 80C = 85B ungefär

All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost.

7 aug, 2012 01:17

Fairydust
Elev

Avatar


Skrivet av Cinnamonagouti:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fairydust:
Skrivet av Borttagen:
kom som en liten chock, stt när man fick sina första bh:ar så vissar det sig att man har 85 B. jag har alltid vettat att jag har ganska stora bröst, men ändå


Fast B är ju inte så jättestort, det räknas som ett mellanting Varken stort eller litet. Men som första BH-storlek är det kanske lite stort. Jag tror att min första BH var en B också, då mina tuttar växte fort. Sen har jag haft DD/E som störst och nu har jag A/B

nä, jag vet. men jämnfört med alla andra tjejer i min ålder har jag ritigt stora, eftersom at de är typ helt platta.

Fast kupstorleken ökar ju med omfånget under bysten, väl? Alltså 70E = 75D = 80C = 85B ungefär


Ja, något sådant har jag också förstått det som att det är. Men det förvirrar mig fruktansvärt mycket, haha. Kan tilläggas då att som störst hade jag 85DD. Nu kan jag ha 70A, men även 75B. Det är ju väldigt olika beroende från BH till BH också.

Som exempel så vet jag att min kompis har 65C eller om det var D. Men hennes bröst är mindre än mina (och framförallt fastare och snyggare).

Jag vill ha små, fasta, nästintill platta bröst. Jag funderar på att skaffa mig en binder faktiskt. Jag tycker att mina bröst är för stora nu. När jag får råd (tänker spara) så ska jag göra ett bröstlyft och eventuellt plocka ut lite ur dem, haha. Eller, bröstlyft/hudborttagning räcker nog.

I don't wanna break these chains!

7 aug, 2012 01:29

Cinnamonagouti
Elev

Avatar


Skrivet av Fairydust:
Skrivet av Cinnamonagouti:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fairydust:
Skrivet av Borttagen:
kom som en liten chock, stt när man fick sina första bh:ar så vissar det sig att man har 85 B. jag har alltid vettat att jag har ganska stora bröst, men ändå


Fast B är ju inte så jättestort, det räknas som ett mellanting Varken stort eller litet. Men som första BH-storlek är det kanske lite stort. Jag tror att min första BH var en B också, då mina tuttar växte fort. Sen har jag haft DD/E som störst och nu har jag A/B

nä, jag vet. men jämnfört med alla andra tjejer i min ålder har jag ritigt stora, eftersom at de är typ helt platta.

Fast kupstorleken ökar ju med omfånget under bysten, väl? Alltså 70E = 75D = 80C = 85B ungefär


Ja, något sådant har jag också förstått det som att det är. Men det förvirrar mig fruktansvärt mycket, haha. Kan tilläggas då att som störst hade jag 85DD. Nu kan jag ha 70A, men även 75B. Det är ju väldigt olika beroende från BH till BH också.

Som exempel så vet jag att min kompis har 65C eller om det var D. Men hennes bröst är mindre än mina (och framförallt fastare och snyggare).

Jag vill ha små, fasta, nästintill platta bröst. Jag funderar på att skaffa mig en binder faktiskt. Jag tycker att mina bröst är för stora nu. När jag får råd (tänker spara) så ska jag göra ett bröstlyft och eventuellt plocka ut lite ur dem, haha. Eller, bröstlyft/hudborttagning räcker nog.

Blir också förvirrad , varför inte bara ha en bestämd storlek för varje bokstav istället för att den ändras hela tiden...?

edit: Hittade detta, titta på punkt 3 och 4! Det är för att man ska räkna ut skillnaden mellan de två måtten och så få kupstorleken. Så var det mysteriet avklarat hehe ^^

All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost.

7 aug, 2012 02:30

Fairydust
Elev

Avatar


Skrivet av Cinnamonagouti:

Blir också förvirrad , varför inte bara ha en bestämd storlek för varje bokstav istället för att den ändras hela tiden...?

edit: Hittade detta, titta på punkt 3 och 4! Det är för att man ska räkna ut skillnaden mellan de två måtten och så få kupstorleken. Så var det mysteriet avklarat hehe ^^


Wow. Enligt den guiden skulle jag haft 85 F! Och nu ska jag ha 70 A. Haha, tänk vad mycket skillnad kroppen kan få på bara något år^_^

I don't wanna break these chains!

7 aug, 2012 11:35

Ginny00
Elev

Avatar

+1


Skrivet av baramin:
Har upptäckt att jag är bi och det känns mest som jaha..? Bryr mig egentligen inte haha. Vad är det för fel på mig.

Jag tycker det är rätt av dig att inte bry dig, för all kärlek är bra kärlek, så länge den är äkta! ♥

7 aug, 2012 12:50

baramin
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av baramin:
Har upptäckt att jag är bi och det känns mest som jaha..? Bryr mig egentligen inte haha. Vad är det för fel på mig.

Jag tycker det är rätt av dig att inte bry dig, för all kärlek är bra kärlek, så länge den är äkta! ♥
Haha åh vad fint du fick allt att låta nu!

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

7 aug, 2012 15:59

1 2 3 ... 548 549 550 ... 700 701 702

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Du får inte svara på den här tråden.