UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
Alltså... oftast, bara oftast, brukar jag tycka att vissa remakes av kända filmer är bättre än originalet... speciellt om de är baserade på böcker (*host* Kalle och chokladfabriken) och man inser att remaken är iaf LIIIITE bättre på att följa det som faktiskt hände i boken
3 jun, 2017 18:44 |
|
Doctor Dorito
Elev |
Med faktum att jag Gillar SD men inte håller med om mycket dom säger tyvärr. Men folk verkar bara bry sig då om att jag gillar SD och säger att jag är Rasist. Hallå? Hört talas om don't judge a book over its cover?
10 jun, 2017 17:09 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Doctor Dorito: Med faktum att jag Gillar SD men inte håller med om mycket dom säger tyvärr. Men folk verkar bara bry sig då om att jag gillar SD och säger att jag är Rasist. Hallå? Hört talas om don't judge a book over its cover? Tror inte du är ensam där. Lite konstigt om man tittar objektivt på de olika partierna. Jag menar socialdemokraterna har ju rötter i rasbiologi, tvångssterilisering, inhuman forskning på människosubjekt och arbetade ihop med bland annat Stalins undersåtar under andra världskriget. Men det verkar folk ha glömt? De skriker ändå väldigt högt RASIST, NAZIST, HATARE när något med SD nämns. Sedan verkar många tycka att SD = Rasister och Nazister. Stämmer inte. Betyder att var femte svensk är rasist och nazist nu då. Verkar ju föga troligt. Då skulle ju fler av andra raser och religioner (än svenskar och kristna) misshandlas, våldtas, mördas osv i vit makts namn, i Sveriges namn osv. i sådana fall. Nej, inte troligt. Och, alla invandrare som röstar på SD då? Nej, jag tror folk är lite blinda när det kommer till SD. (Men, det räcker ju med att titta på de som ska vara "vuxna förebilder" i detta land... Sandlådebeteende på hög nivå i Riksdagen och media bla.) Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
10 jun, 2017 18:53 |
|
Doctor Dorito
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Doctor Dorito: Med faktum att jag Gillar SD men inte håller med om mycket dom säger tyvärr. Men folk verkar bara bry sig då om att jag gillar SD och säger att jag är Rasist. Hallå? Hört talas om don't judge a book over its cover? Tror inte du är ensam där. Lite konstigt om man tittar objektivt på de olika partierna. Jag menar socialdemokraterna har ju rötter i rasbiologi, tvångssterilisering, inhuman forskning på människosubjekt och arbetade ihop med bland annat Stalins undersåtar under andra världskriget. Men det verkar folk ha glömt? De skriker ändå väldigt högt RASIST, NAZIST, HATARE när något med SD nämns. Sedan verkar många tycka att SD = Rasister och Nazister. Stämmer inte. Betyder att var femte svensk är rasist och nazist nu då. Verkar ju föga troligt. Då skulle ju fler av andra raser och religioner (än svenskar och kristna) misshandlas, våldtas, mördas osv i vit makts namn, i Sveriges namn osv. i sådana fall. Nej, inte troligt. Och, alla invandrare som röstar på SD då? Nej, jag tror folk är lite blinda när det kommer till SD. (Men, det räcker ju med att titta på de som ska vara "vuxna förebilder" i detta land... Sandlådebeteende på hög nivå i Riksdagen och media bla.) Spoiler: Tryck här för att visa! Underbart att man kan se att det finns personer här som faktiskt är inteligenta när det gäller politik. Jag ser det inte så ofta. Själv så är jag också väldigt intresserad i Politik och just Politik här i Europa. Men aja. Där ser man Iallafall.
10 jun, 2017 21:00 |
|
catradora
Elev |
14 jun, 2017 01:15 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Doctor Dorito: Med faktum att jag Gillar SD men inte håller med om mycket dom säger tyvärr. Men folk verkar bara bry sig då om att jag gillar SD och säger att jag är Rasist. Hallå? Hört talas om don't judge a book over its cover? Tror inte du är ensam där. Lite konstigt om man tittar objektivt på de olika partierna. Jag menar socialdemokraterna har ju rötter i rasbiologi, tvångssterilisering, inhuman forskning på människosubjekt och arbetade ihop med bland annat Stalins undersåtar under andra världskriget. Men det verkar folk ha glömt? De skriker ändå väldigt högt RASIST, NAZIST, HATARE när något med SD nämns. Sedan verkar många tycka att SD = Rasister och Nazister. Stämmer inte. Betyder att var femte svensk är rasist och nazist nu då. Verkar ju föga troligt. Då skulle ju fler av andra raser och religioner (än svenskar och kristna) misshandlas, våldtas, mördas osv i vit makts namn, i Sveriges namn osv. i sådana fall. Nej, inte troligt. Och, alla invandrare som röstar på SD då? Nej, jag tror folk är lite blinda när det kommer till SD. (Men, det räcker ju med att titta på de som ska vara "vuxna förebilder" i detta land... Sandlådebeteende på hög nivå i Riksdagen och media bla.) Spoiler: Tryck här för att visa! Det är skillnad på ett parti som heilar på 30-talet och ett som heilar på 2000-talet. 14 jun, 2017 02:35 |
|
skogsvarelser
Elev |
Skrivet av Aydane: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Doctor Dorito: Med faktum att jag Gillar SD men inte håller med om mycket dom säger tyvärr. Men folk verkar bara bry sig då om att jag gillar SD och säger att jag är Rasist. Hallå? Hört talas om don't judge a book over its cover? Tror inte du är ensam där. Lite konstigt om man tittar objektivt på de olika partierna. Jag menar socialdemokraterna har ju rötter i rasbiologi, tvångssterilisering, inhuman forskning på människosubjekt och arbetade ihop med bland annat Stalins undersåtar under andra världskriget. Men det verkar folk ha glömt? De skriker ändå väldigt högt RASIST, NAZIST, HATARE när något med SD nämns. Sedan verkar många tycka att SD = Rasister och Nazister. Stämmer inte. Betyder att var femte svensk är rasist och nazist nu då. Verkar ju föga troligt. Då skulle ju fler av andra raser och religioner (än svenskar och kristna) misshandlas, våldtas, mördas osv i vit makts namn, i Sveriges namn osv. i sådana fall. Nej, inte troligt. Och, alla invandrare som röstar på SD då? Nej, jag tror folk är lite blinda när det kommer till SD. (Men, det räcker ju med att titta på de som ska vara "vuxna förebilder" i detta land... Sandlådebeteende på hög nivå i Riksdagen och media bla.) Spoiler: Tryck här för att visa! Det är skillnad på ett parti som heilar på 30-talet och ett som heilar på 2000-talet. SD:s politiker och mer aktiva medlemmar är väldigt ofta rasister (och/eller nazister, före detta eller ej), även om det inte gäller varenda person som röstar på dem. och liksom, även om alla de som röstar på SD inte är aktiva rasister betyder ju deras stöd/röster att de som minst kan acceptera den rasism partiets representanter står för? jag bor i ett typiskt SD-fäste och tro mig, jag vet precis hur folk kan vara es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 14 jun, 2017 10:06 |
|
boknörd_
Elev |
15 jun, 2017 12:15 |
|
Frivolt
Elev |
Jag tycker att maskros är en fin blomma D:
16 jun, 2017 18:48 |
|
Fellrendión
Elev |
Fiol är ofta bara jobbigt att höra på men passar till låtar där det är meningen att man ska må dåligt.
18 jun, 2017 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen