One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Optic: Skrivet av Bombarda: Har hört att grabbarna kommer den 17 juli, men jag har svarta att tro att det är sant. Skulle gissa att de kommer i augusti för att jobba på sitt album. Hörde även av någon att då den 17 skulle dem komma o besöka olika städer i Sverige ^^ Om det är sant, OMG jag är hemma då!!! Typ enda veckan jag är hemma!!! Om det är i augusti suger det för jag är bortrest hela augusti (fram till 20onde iaf) Let's hope ! Ifall de kommer till Malmö eller Helsingborg OMG!! xD Ja! Let's hope for that! 4 jul, 2012 23:13 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Optic: Skrivet av Bombarda: Har hört att grabbarna kommer den 17 juli, men jag har svarta att tro att det är sant. Skulle gissa att de kommer i augusti för att jobba på sitt album. Hörde även av någon att då den 17 skulle dem komma o besöka olika städer i Sverige ^^ Om det är sant, OMG jag är hemma då!!! Typ enda veckan jag är hemma!!! Om det är i augusti suger det för jag är bortrest hela augusti (fram till 20onde iaf) Let's hope ! Ifall de kommer till Malmö eller Helsingborg OMG!! xD Ja! Let's hope for that! haha aa Kärlek till alla! 4 jul, 2012 23:14 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Optic: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Optic: Skrivet av Bombarda: Har hört att grabbarna kommer den 17 juli, men jag har svarta att tro att det är sant. Skulle gissa att de kommer i augusti för att jobba på sitt album. Hörde även av någon att då den 17 skulle dem komma o besöka olika städer i Sverige ^^ Om det är sant, OMG jag är hemma då!!! Typ enda veckan jag är hemma!!! Om det är i augusti suger det för jag är bortrest hela augusti (fram till 20onde iaf) Let's hope ! Ifall de kommer till Malmö eller Helsingborg OMG!! xD Ja! Let's hope for that! haha aa Stockholm! Dd? 4 jul, 2012 23:15 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Optic: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Optic: Skrivet av Bombarda: Har hört att grabbarna kommer den 17 juli, men jag har svarta att tro att det är sant. Skulle gissa att de kommer i augusti för att jobba på sitt album. Hörde även av någon att då den 17 skulle dem komma o besöka olika städer i Sverige ^^ Om det är sant, OMG jag är hemma då!!! Typ enda veckan jag är hemma!!! Om det är i augusti suger det för jag är bortrest hela augusti (fram till 20onde iaf) Let's hope ! Ifall de kommer till Malmö eller Helsingborg OMG!! xD Ja! Let's hope for that! haha aa Stockholm! Dd? aaha ^^ Helsingborg xD känns som om jag är den ända typ.. Kärlek till alla! 4 jul, 2012 23:16 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Optic: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Optic: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Optic: Skrivet av Bombarda: Har hört att grabbarna kommer den 17 juli, men jag har svarta att tro att det är sant. Skulle gissa att de kommer i augusti för att jobba på sitt album. Hörde även av någon att då den 17 skulle dem komma o besöka olika städer i Sverige ^^ Om det är sant, OMG jag är hemma då!!! Typ enda veckan jag är hemma!!! Om det är i augusti suger det för jag är bortrest hela augusti (fram till 20onde iaf) Let's hope ! Ifall de kommer till Malmö eller Helsingborg OMG!! xD Ja! Let's hope for that! haha aa Stockholm! Dd? aaha ^^ Helsingborg xD känns som om jag är den ända typ.. Okii 4 jul, 2012 23:23 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Bombarda: Har hört att grabbarna kommer den 17 juli, men jag har svarta att tro att det är sant. Skulle gissa att de kommer i augusti för att jobba på sitt album. Hörde även av någon att då den 17 skulle dem komma o besöka olika städer i Sverige ^^ gjdrgknrlgmnskrl vaaaaah? Vilka städer? O_O ingen aning Och jag kommer antagligen nt få se dem heller.. ahaa Skrivet av luckyBella: Förlåt om någon redan har tagit upp detta, men är för lat just nu för att gå igenom flera sidor, ska någon här vara med i 1D Flashmobben den 8 Augusti i Stockholm? :3 Jag ska dit men mina kompisar är för tråkiga för att villja följa med mig (härliga kompisar right?), så jag undrar om några roliga personer ifrån älskade Mugglis vara med? :' Och återigen, förlåt mig om detta redan tagits upp. Åååh, jagvilljagvilljagvill!! Men, jag är hemma då :C om det ändå hade varit typ, den 6e, då skulle det kanske gå! ![]()
4 jul, 2012 23:35 |
|
luckyBella
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Bombarda: Har hört att grabbarna kommer den 17 juli, men jag har svarta att tro att det är sant. Skulle gissa att de kommer i augusti för att jobba på sitt album. Hörde även av någon att då den 17 skulle dem komma o besöka olika städer i Sverige ^^ gjdrgknrlgmnskrl vaaaaah? Vilka städer? O_O ingen aning Och jag kommer antagligen nt få se dem heller.. ahaa Skrivet av luckyBella: Förlåt om någon redan har tagit upp detta, men är för lat just nu för att gå igenom flera sidor, ska någon här vara med i 1D Flashmobben den 8 Augusti i Stockholm? :3 Jag ska dit men mina kompisar är för tråkiga för att villja följa med mig (härliga kompisar right?), så jag undrar om några roliga personer ifrån älskade Mugglis vara med? :' Och återigen, förlåt mig om detta redan tagits upp. Åååh, jagvilljagvilljagvill!! Men, jag är hemma då :C om det ändå hade varit typ, den 6e, då skulle det kanske gå! Det ska vara typ som "träningar" den 5-6 då man åker dit och träffar alla och går igenom dansen ordentligt om jag inte minns fel. Men vad synd att du inte kan vara med!
4 jul, 2012 23:44 |
|
Remembrall
Elev |
Jag kanske kan vara med i flashmoben!! : D
Edit: har nu lärt mig spela WMYB, Takn och MTT på gitarren
5 jul, 2012 00:26 |
|
luckyBella
Elev |
Okej, så jag antar att ingen har postat någon om flashmobben här? Då gör jag det
Så här är info för er som kan tänkas komma: http://onedirectionflashmob.blogg.se/ - All information ska finnas här, eller iallafall den mesta. I varje fall är det bra att titta in här. http://www.youtube.com/watch?v=ow3Ed_QAgiE - Koregrafin! Sedan så har dem en facebook grupp där de lägger upp mer info osv.
5 jul, 2012 01:03 |
|
Knizzlare
Elev |
5 jul, 2012 04:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen