@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disenchanted
Elev |
14 jun, 2012 22:47 |
|
Solkatten
Elev |
Fan! Sommarlovsmorgon började den 11:e juni..., trodde det skulle börja lite senare.
Yey! Youngblood gästar på fredag. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jun, 2012 22:48 |
|
MonsterCookie
Elev |
Liam chuckled, “I love you Niall Horan.”
“I love you too Liam Payne.” Och här har vi då något som MonsterCookie stör sig jävligt mycket på; nämligen att i nästan alla himla fanfictions som finns, så envisas författarna med att skriva HELA personernas namn när de slutligen erkänner sin eviga kärlek till varandra! OCH JAG BLIR SÅ SJUKT IRRITERAD PÅ DET, för det blir som inte bra! Ellr jo, det KAN bli bra, om de har någon anledning till att säga det, men om de inte har det och bara säger det liksom out of the blue för att det låter så himla fint och åh så mustigt, smack smack nej gud vad säger jag, så blir det bara onödigt och cheesy och USCH. SÖTSLISKIGT ÄR VAD DET ÄR. För det är ju som inte första gången de träffas, de vet ju liksom vad respektive person heter i efternamn, SÅ VARFÖR I HELA FRIDEN SKA NI TVUNGET UPPREPA DET BARA FÖR ATT NI ÄR LITE IN LOVE?! Gah. ![]() ![]() wolfstar deserved better. 14 jun, 2012 22:48 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Solkatten: Fan! Sommarlovsmorgon började den 11:e juni..., trodde det skulle börja lite senare. Yey! Youngblood gästar på fredag. kommer ihåg när jedward var med där förra året ♥♥♥♥ dagen innan så såg jag på reprisen av det och då sa malin att jedward skulle gästa på midsommardagen vaknade tidigt bara för det, sen så kollade jag på reprisen + kollade om avsnittet på svtplay. nej vadå fangirl ![]()
14 jun, 2012 22:51 |
|
Solkatten
Elev |
Åhh, tycker Sommarlovsmorgon är så mysigt! ♥ Dock avskyr jag alla dåliga barnprogrammen men resten.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jun, 2012 22:51 |
|
Borttagen
|
PansyParkinson♥
Haha, får väl lyssna på dig då 14 jun, 2012 22:52 |
|
scarhead
Lärare |
Visste ni att om man skypar med si_tonks, och sjunger en sång, så sätter hon på låten någon minut efter?
Varje gång, jag lovar. xd (ja jag börjar också tro att jag känner dig för bra.) 14 jun, 2012 22:55 |
|
Solkatten
Elev |
Hittade inte vilken tid Sommarlovsmorgon gick.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jun, 2012 22:57 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hittade inte vilken tid Sommarlovsmorgon gick. Det börjar klockan 9 på morgonen och halv sju på kvällen(tror jag) XD
14 jun, 2012 22:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Fan! Sommarlovsmorgon började den 11:e juni..., trodde det skulle börja lite senare. Yey! Youngblood gästar på fredag. Ehehehehehe ett av mina favoritband har gjort introlåten ehehehehehehe Funderar på att gå upp tidigt imorgon bara för att få hoppa runt på rummet och dansa till den. :'3 SOMMARLOOOOOOOOOOOOV! *sjunger med och buggar loss* 14 jun, 2012 22:59 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen