@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Solkatten: asså vad har du för Sims?På en Macbook kan man göra så att ett användarkonto är som en Pc, eller hur?! Går det att spela The Sims på det PC kontot även fast själva datorn är en Mac?! :"D ^ Snälla svara! ♥ För det kanske går att spela det på macen ändå!
14 jun, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
InspiredPsycho: Svårt läge där.. Hmm... *Kliar sig i huvudet* Jag tycker att du ska prova att lägga till en stöt någon gång och se hur han reagerar. Om han inte verkar vara intresserad är det ju bara att ge upp, men om han ja, verkar lite intresserad, så kan du ju prova dig fram så får du se om det blir något.
Okej, jag är sämst på att förklara. xD 14 jun, 2012 22:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Solkatten: asså vad har du för Sims?På en Macbook kan man göra så att ett användarkonto är som en Pc, eller hur?! Går det att spela The Sims på det PC kontot även fast själva datorn är en Mac?! :"D ^ Snälla svara! ♥ För det kanske går att spela det på macen ändå! Har ju alla, men vill helst kunna spela det första! Skulle vilja spela de andra också men mest det första. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jun, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Haha. Men vi har dragit sånt där ganska mycket nu... Så har vi kramats osv. Men ja, well... vi får nog se hur det går senare, I guess. PansyParkinson♥ Men ååh... det är så att... vi var på en sån där sleepover hos några kompisar, och sen tog vi en promenad. Alla struntade i mig när jag frågade om vi ska ut, men han var jättetaggad på att ta en promenad (sen fick jag veta att andra tyckte att jag och killen skulle få lite "ensamtid" tydligen) och sen var det så att vi skulle dela sängen, för det var hemma hos några andra då och ja. Och vi somnade när vi höll om varandra. Men vi har liksom... inte pratat om det eller så ;____; Jag blir bara så... ja. Otålig, haha. 14 jun, 2012 22:38 |
|
Borttagen
|
Jag får ångest av att prata med någon via skype. Men jag kommer ändå vara tvungen att göra det. :c
Samma sak med att prata i telefon. </3 14 jun, 2012 22:38 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Solkatten: okej! Jag kan tyvär inte hjälpa dig! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Solkatten: asså vad har du för Sims?På en Macbook kan man göra så att ett användarkonto är som en Pc, eller hur?! Går det att spela The Sims på det PC kontot även fast själva datorn är en Mac?! :"D ^ Snälla svara! ♥ För det kanske går att spela det på macen ändå! Har ju alla, men vill helst kunna spela det första! Skulle vilja spela de andra också men mest det första.
14 jun, 2012 22:41 |
|
Borttagen
|
InspiredPsycho: Ta steget och prata om det!
Okej, jag känner mig så elak, jag bara "Lägg till en till stöt" och typ "det räcker nog med en stöt" asså, kan jag inte sluta prata om stötar någon gång? xD 14 jun, 2012 22:42 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
åh, så vacker är jag inte. speech! 14 jun, 2012 22:43 |
|
Solkatten
Elev |
Jag äger över alla på duellerna!
Någon som vill möta mig? Hehe. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jun, 2012 22:44 |
|
Celebikai
Elev |
14 jun, 2012 22:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen