@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Vänta lite nu... , man kan på en Macbook göra så att den blir till en PC också va?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jun, 2012 22:20 |
|
Celebikai
Elev |
InspiredPsycho: ifall ni båda är blyga kan ni ta det via sms :3
vet själv hur jobbigt det är att säga det face to face ![]()
14 jun, 2012 22:24 |
|
ronnyponny
Elev |
InspiredPsycho: Du kan ju fråga om han vill göra något nån dag. Vad som helst.
Fast det kanske ni brukar göra?
14 jun, 2012 22:27 |
|
Twix
Elev |
14 jun, 2012 22:28 |
|
Solkatten
Elev |
Känslan när man vinner över alla på duellerna!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jun, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
NÅGON SOM VILL TALAS VID OM FRUKOST OCH ANDRA AWESOMEGREJER MED MIG?
14 jun, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
PansyParkinson♥ ska åka till Dalarna imorgon och hälsar alla en trevlig helg ♥
14 jun, 2012 22:29
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-14 kl. 22:34
|
|
Solkatten
Elev |
På en Macbook kan man göra så att ett användarkonto är som en Pc, eller hur?! Går det att spela The Sims på det PC kontot även fast själva datorn är en Mac?! :"D
^ Snälla svara! ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jun, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
Celebikai
Det vore en fördel om jag och han ens använde våra mobiler någon gång, men det är VÄLDIGT sällan. Samma sak med facebook ;___; ronnyponny Jo, fast vi ses typ en gång i veckan, med några andra kompisar. Annars så går det inte för att han jobbar nu >.< Vilka problem jag har </3 14 jun, 2012 22:31 |
|
Solkatten
Elev |
InspiredPsycho - Säg "I like Youtube" väldigt snabbt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jun, 2012 22:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen