Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av JoLizz: Min mens är inte regelbunden, men så fort jag inte vill ha den, på resor osv, får jag den såklart! Även om det bara hade gått tre veckor sedan sista gången fick jag mens när jag var i Malaysia, sen var den borta i två månader för att komma i Paris XD Jag hade min på skolavslutningen. Med vit klänning... Men det gick faktiskt bra xD 14 jul, 2012 23:17 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av JoLizz: Min mens är inte regelbunden, men så fort jag inte vill ha den, på resor osv, får jag den såklart! Även om det bara hade gått tre veckor sedan sista gången fick jag mens när jag var i Malaysia, sen var den borta i två månader för att komma i Paris XD Jag hade min på skolavslutningen. Med vit klänning... Men det gick faktiskt bra xD Det slapp som tur jag! : ) Gött att det gick bra!
![]()
14 jul, 2012 23:41 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av linnvendela: Tredje månaden i rad som min mens har uteblivit. Och jag vet att jag inte är gravid xD Frågan är varför... Hände mig en gång också. Hade haft regelbundet i ett år sen bara - borta. I tre månader. Sen kom den tillbaka och var regelbunden som vanligt... Kan som sagt bero på stress eller liknande Jomen precis så är det. Jag har liksom mensvärk utan mens, förjävligt är det Jaha. 15 jul, 2012 12:41 |
|
Borttagen
|
kom som en liten chock, stt när man fick sina första bh:ar så vissar det sig att man har 85 B. jag har alltid vettat att jag har ganska stora bröst, men ändå
6 aug, 2012 12:10 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: kom som en liten chock, stt när man fick sina första bh:ar så vissar det sig att man har 85 B. jag har alltid vettat att jag har ganska stora bröst, men ändå Jag har 70D eller 70E.
Tumblr.
6 aug, 2012 12:54 |
|
Fairydust
Elev |
Skrivet av Borttagen: kom som en liten chock, stt när man fick sina första bh:ar så vissar det sig att man har 85 B. jag har alltid vettat att jag har ganska stora bröst, men ändå Fast B är ju inte så jättestort, det räknas som ett mellanting I don't wanna break these chains! 6 aug, 2012 14:17 |
|
baramin
Elev |
Har upptäckt att jag är bi och det känns mest som jaha..? Bryr mig egentligen inte haha. Vad är det för fel på mig.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 6 aug, 2012 14:50 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som vet några hemsidor där man köpa kläder?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 aug, 2012 15:43 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Solkatten: http://carlings.com/sv/Womens-collection/New-Arrivals1/Någon som vet några hemsidor där man köpa kläder? CARLINGS
Tumblr.
6 aug, 2012 16:03 |
|
Miskel
Elev |
^ Daiman är söööt
I alla fall så måste jag bara erkänna en sak... JAG ÄR FETT STOLT. Jag har på mig en kjol och känner mig bekväm i den! Jag tänker börja ha på mig mer kjolar/klänningar!
6 aug, 2012 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen