vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ebbavladimir
Elev |
Äter frukost, börjar vid 9
11 okt, 2011 08:08 |
|
Borttagen
|
Är nervös inför Yogan on två min. '-'
11 okt, 2011 08:18 |
|
expelliarmus
Elev |
11 okt, 2011 09:06 |
|
Borttagen
|
Stickar, men ska snart börja jobba på en katapult vi ska bygga denna veckan i skolan.
11 okt, 2011 12:06 |
|
Bellow
Elev |
är hemma...mår bajs typ -.- x)
Join The Dark Side. NOW! ♆ 11 okt, 2011 13:13 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
11 okt, 2011 13:20 |
|
Ida S
Lärare |
Har installerat Java på min netbook så nu sitter jag på biblioteket i skolan och spelar Snape istället för att skriva på Naturkunskapshemtentan =D
"we live together, and harry does all the cooking." 11 okt, 2011 13:27 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Bellow: är hemma...mår bajs typ -.- x) ♏︎ 11 okt, 2011 13:55 |
|
Irah
Elev |
Är i skolan och funderar ifall jag ska stanna i vårt uppehållsrum och sova eller gå till min piano lektion
11 okt, 2011 14:00 |
|
Danzi
Elev |
11 okt, 2011 14:00 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen