UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hatar att fylla år för varje jävla fake bitch lallar in i en liv o ba grattis älskling!!! Liksom piss off, du har ej brytt dig innan lek inte gullig o säg grattis nu pga i dont care bout u fucker. Bli så arg bara
29 maj, 2017 23:35 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hatar att fylla år för varje jävla fake bitch lallar in i en liv o ba grattis älskling!!! Liksom piss off, du har ej brytt dig innan lek inte gullig o säg grattis nu pga i dont care bout u fucker. Bli så arg bara Så himla sant! Det är typ därför jag skulle vilja avaktivera grattishälsningar på facebook
29 maj, 2017 23:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Hatar att fylla år för varje jävla fake bitch lallar in i en liv o ba grattis älskling!!! Liksom piss off, du har ej brytt dig innan lek inte gullig o säg grattis nu pga i dont care bout u fucker. Bli så arg bara Så himla sant! Det är typ därför jag skulle vilja avaktivera grattishälsningar på facebook jaa det är så jävla onödigt liksom vad leker dom ens??? fyllde år idag o bara gud vet hur många peasants skrev grattis som om de fortfarande va a part of my life, liksom naah get the fuck away asso nae thanks but no 30 maj, 2017 00:04 |
|
Borttagen
|
Ja jag gillar att kolla på naturdokumentärer på min fritid det är väl inte så jävla konstigt
30 maj, 2017 09:54 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Hatar att fylla år för varje jävla fake bitch lallar in i en liv o ba grattis älskling!!! Liksom piss off, du har ej brytt dig innan lek inte gullig o säg grattis nu pga i dont care bout u fucker. Bli så arg bara Så himla sant! Det är typ därför jag skulle vilja avaktivera grattishälsningar på facebook jaa det är så jävla onödigt liksom vad leker dom ens??? fyllde år idag o bara gud vet hur många peasants skrev grattis som om de fortfarande va a part of my life, liksom naah get the fuck away asso nae thanks but no Jag gjorde mitt födelsedatum på facebook hemligt, så ingen skrev grattis. glömde nästan bort att jag fyllde år 30 maj, 2017 14:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fjalar: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Hatar att fylla år för varje jävla fake bitch lallar in i en liv o ba grattis älskling!!! Liksom piss off, du har ej brytt dig innan lek inte gullig o säg grattis nu pga i dont care bout u fucker. Bli så arg bara Så himla sant! Det är typ därför jag skulle vilja avaktivera grattishälsningar på facebook jaa det är så jävla onödigt liksom vad leker dom ens??? fyllde år idag o bara gud vet hur många peasants skrev grattis som om de fortfarande va a part of my life, liksom naah get the fuck away asso nae thanks but no Jag gjorde mitt födelsedatum på facebook hemligt, så ingen skrev grattis. glömde nästan bort att jag fyllde år hahahha omg bäst, grejen är att jag aldrig är inne på fb så fattar ej varför folk skriver där liksom varför låt mig va jesus christ 30 maj, 2017 14:44 |
|
Borttagen
|
Asså förlåt, men ny musik är bara så himla cringe, speciellt svensk rapp. Det låter bara så jävla cringe, avskyr låtarna på toplistan, vare sig det är Sveriges topplista eller världens. Det känns inte som riktig musik
30 maj, 2017 21:06 |
|
Hohanononelole
Elev |
Skrivet av Borttagen: Asså förlåt, men ny musik är bara så himla cringe, speciellt svensk rapp. Det låter bara så jävla cringe, avskyr låtarna på toplistan, vare sig det är Sveriges topplista eller världens. Det känns inte som riktig musik agreement 31 maj, 2017 10:20 |
|
Syrup
Elev |
1 jun, 2017 19:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Syrup: Jag gillar inte att bada, varken i sjö, simbassäng eller i ett badkar. Same here. 1 jun, 2017 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen