Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UNPOPULAR OPINIONS

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

1 2 3 ... 547 548 549 ... 725 726 727
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hatar att fylla år för varje jävla fake bitch lallar in i en liv o ba grattis älskling!!! Liksom piss off, du har ej brytt dig innan lek inte gullig o säg grattis nu pga i dont care bout u fucker. Bli så arg bara

29 maj, 2017 23:35

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hatar att fylla år för varje jävla fake bitch lallar in i en liv o ba grattis älskling!!! Liksom piss off, du har ej brytt dig innan lek inte gullig o säg grattis nu pga i dont care bout u fucker. Bli så arg bara

Så himla sant! Det är typ därför jag skulle vilja avaktivera grattishälsningar på facebook

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

29 maj, 2017 23:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Hatar att fylla år för varje jävla fake bitch lallar in i en liv o ba grattis älskling!!! Liksom piss off, du har ej brytt dig innan lek inte gullig o säg grattis nu pga i dont care bout u fucker. Bli så arg bara

Så himla sant! Det är typ därför jag skulle vilja avaktivera grattishälsningar på facebook

jaa det är så jävla onödigt liksom vad leker dom ens??? fyllde år idag o bara gud vet hur många peasants skrev grattis som om de fortfarande va a part of my life, liksom naah get the fuck away asso nae thanks but no

30 maj, 2017 00:04

Borttagen

Avatar


Ja jag gillar att kolla på naturdokumentärer på min fritid det är väl inte så jävla konstigt

30 maj, 2017 09:54

Fjalar
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Hatar att fylla år för varje jävla fake bitch lallar in i en liv o ba grattis älskling!!! Liksom piss off, du har ej brytt dig innan lek inte gullig o säg grattis nu pga i dont care bout u fucker. Bli så arg bara

Så himla sant! Det är typ därför jag skulle vilja avaktivera grattishälsningar på facebook

jaa det är så jävla onödigt liksom vad leker dom ens??? fyllde år idag o bara gud vet hur många peasants skrev grattis som om de fortfarande va a part of my life, liksom naah get the fuck away asso nae thanks but no

Jag gjorde mitt födelsedatum på facebook hemligt, så ingen skrev grattis. glömde nästan bort att jag fyllde år

30 maj, 2017 14:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fjalar:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Hatar att fylla år för varje jävla fake bitch lallar in i en liv o ba grattis älskling!!! Liksom piss off, du har ej brytt dig innan lek inte gullig o säg grattis nu pga i dont care bout u fucker. Bli så arg bara

Så himla sant! Det är typ därför jag skulle vilja avaktivera grattishälsningar på facebook

jaa det är så jävla onödigt liksom vad leker dom ens??? fyllde år idag o bara gud vet hur många peasants skrev grattis som om de fortfarande va a part of my life, liksom naah get the fuck away asso nae thanks but no

Jag gjorde mitt födelsedatum på facebook hemligt, så ingen skrev grattis. glömde nästan bort att jag fyllde år

hahahha omg bäst, grejen är att jag aldrig är inne på fb så fattar ej varför folk skriver där liksom varför låt mig va jesus christ

30 maj, 2017 14:44

Borttagen

Avatar


Asså förlåt, men ny musik är bara så himla cringe, speciellt svensk rapp. Det låter bara så jävla cringe, avskyr låtarna på toplistan, vare sig det är Sveriges topplista eller världens. Det känns inte som riktig musik

30 maj, 2017 21:06

Hohanononelole
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Asså förlåt, men ny musik är bara så himla cringe, speciellt svensk rapp. Det låter bara så jävla cringe, avskyr låtarna på toplistan, vare sig det är Sveriges topplista eller världens. Det känns inte som riktig musik


agreement

31 maj, 2017 10:20

Syrup
Elev

Avatar


Jag gillar inte att bada, varken i sjö, simbassäng eller i ett badkar.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FLYIXQRf.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff5d0fd6b3e3d89fdee3c1fff5d70625a%2Ftumblr_inline_miw9jpIEaZ1qz4rgp.gif

1 jun, 2017 19:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Syrup:
Jag gillar inte att bada, varken i sjö, simbassäng eller i ett badkar.

Same here.

1 jun, 2017 19:17

1 2 3 ... 547 548 549 ... 725 726 727

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

Du får inte svara på den här tråden.