One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lteam
Elev |
JAG ÄLSKAR 1D, jag gillar alla lika mycket. Men Niall, oh så guuuuuuud vad söööööt. ♥♥♥♥♥ hwhwhwwh
![]() 4 jul, 2012 22:36 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Bombarda: om det är santHar hört att grabbarna kommer den 17 juli, men jag har svarta att tro att det är sant. Skulle gissa att de kommer i augusti för att jobba på sitt album. Hörde även av någon att då den 17 skulle dem komma o besöka olika städer i Sverige ^^ FUCK YES JAG ÄR I SVERIGE DÅ 4 jul, 2012 22:37 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Bombarda: Har hört att grabbarna kommer den 17 juli, men jag har svarta att tro att det är sant. Skulle gissa att de kommer i augusti för att jobba på sitt album. Hörde även av någon att då den 17 skulle dem komma o besöka olika städer i Sverige ^^ gjdrgknrlgmnskrl vaaaaah? Vilka städer? O_O ![]()
4 jul, 2012 22:38 |
|
Lteam
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Bombarda: om det är santHar hört att grabbarna kommer den 17 juli, men jag har svarta att tro att det är sant. Skulle gissa att de kommer i augusti för att jobba på sitt album. Hörde även av någon att då den 17 skulle dem komma o besöka olika städer i Sverige ^^ FUCK YES JAG ÄR I SVERIGE DÅ HAHAHAH men som synd så bor jag inte söderut. Dit vart de kommer, sthml, göteborg.... 4 jul, 2012 22:38 |
|
scarhead
Lärare |
4 jul, 2012 22:39 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Bombarda: Har hört att grabbarna kommer den 17 juli, men jag har svarta att tro att det är sant. Skulle gissa att de kommer i augusti för att jobba på sitt album. Hörde även av någon att då den 17 skulle dem komma o besöka olika städer i Sverige ^^ gjdrgknrlgmnskrl vaaaaah? Vilka städer? O_O ingen aning Och jag kommer antagligen nt få se dem heller.. Kärlek till alla! 4 jul, 2012 22:41
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 4 kl. 22:57
|
|
luckyBella
Elev |
Förlåt om någon redan har tagit upp detta, men är för lat just nu för att gå igenom flera sidor, ska någon här vara med i 1D Flashmobben den 8 Augusti i Stockholm? :3
Jag ska dit men mina kompisar är för tråkiga för att villja följa med mig (härliga kompisar right?), så jag undrar om några roliga personer ifrån älskade Mugglis vara med? :' Och återigen, förlåt mig om detta redan tagits upp.
4 jul, 2012 22:56 |
|
Bombarda
Elev |
^ hade gärna velat men jag bor ca 6,5 timmar ifrån Stockholm...
Kärlek till alla! 4 jul, 2012 23:00 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Bombarda: Har hört att grabbarna kommer den 17 juli, men jag har svarta att tro att det är sant. Skulle gissa att de kommer i augusti för att jobba på sitt album. Hörde även av någon att då den 17 skulle dem komma o besöka olika städer i Sverige ^^ Om det är sant, OMG jag är hemma då!!! Typ enda veckan jag är hemma!!! Om det är i augusti suger det för jag är bortrest hela augusti (fram till 20onde iaf) 4 jul, 2012 23:11 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av Bombarda: Har hört att grabbarna kommer den 17 juli, men jag har svarta att tro att det är sant. Skulle gissa att de kommer i augusti för att jobba på sitt album. Hörde även av någon att då den 17 skulle dem komma o besöka olika städer i Sverige ^^ Om det är sant, OMG jag är hemma då!!! Typ enda veckan jag är hemma!!! Om det är i augusti suger det för jag är bortrest hela augusti (fram till 20onde iaf) Let's hope ! Ifall de kommer till Malmö eller Helsingborg OMG!! xD Kärlek till alla! 4 jul, 2012 23:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen