Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
Luna 1: Nej, du är inte ensam, finns många som känt så någon gång.
Jag tycker själv att min pappas syssling är sjuuukt snygg, och blir helt fangirl varje gång jag träffar honom, hahah. Min tumblr!
8 jul, 2012 00:34 |
|
Luna 1
Elev |
Captain J.: Tack ♥
Amandan: Haha, jag dör på alla sätt och vis när jag ser honom. Vill gråta, skrika och bara dö. Samtidigt som jag vill fnittra och stirra på honom i all evighet...
Tumblr.
8 jul, 2012 00:36 |
|
Anapneo
Elev |
Okej. Var på fotbollscup förra veckan, och då är det ju "cupdisco" alltså att alla lag som är med i cupen (det var 113 lag tror jag, wooooah) får gå på typ en fest på ett stort ställe där det spelas musik och alla dansar rygg mot rygg med främlingar. lol.
IALLAFALL. Där träffade jag en väldigt fin norsk kille i min ålder och ja... vi dansade och strulade lite och sånt. Nån annan som haft en sån här one-time thing när ni vet att ni aldrig kommer träffa dom igen? Vill veta så att jag inte är en hemsk människa som är såhär :' okej this isn't making any sense at all. Sorry. bye
9 jul, 2012 22:25 |
|
linnvendela
Elev |
Tredje månaden i rad som min mens har uteblivit. Och jag vet att jag inte är gravid xD
Frågan är varför... Jaha. 13 jul, 2012 14:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anapneo: Det finns många som lever på det sättet och de strular inte bara. Okej. Var på fotbollscup förra veckan, och då är det ju "cupdisco" alltså att alla lag som är med i cupen (det var 113 lag tror jag, wooooah) får gå på typ en fest på ett stort ställe där det spelas musik och alla dansar rygg mot rygg med främlingar. lol. IALLAFALL. Där träffade jag en väldigt fin norsk kille i min ålder och ja... vi dansade och strulade lite och sånt. Nån annan som haft en sån här one-time thing när ni vet att ni aldrig kommer träffa dom igen? Vill veta så att jag inte är en hemsk människa som är såhär :' okej this isn't making any sense at all. Sorry. bye 13 jul, 2012 14:46 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anapneo: Det finns många som lever på det sättet och de strular inte bara. Okej. Var på fotbollscup förra veckan, och då är det ju "cupdisco" alltså att alla lag som är med i cupen (det var 113 lag tror jag, wooooah) får gå på typ en fest på ett stort ställe där det spelas musik och alla dansar rygg mot rygg med främlingar. lol. IALLAFALL. Där träffade jag en väldigt fin norsk kille i min ålder och ja... vi dansade och strulade lite och sånt. Nån annan som haft en sån här one-time thing när ni vet att ni aldrig kommer träffa dom igen? Vill veta så att jag inte är en hemsk människa som är såhär :' okej this isn't making any sense at all. Sorry. bye Haha. Grejen är att vissa i mitt fotbollslag inte är... ja så vana vid nära kontakt med killar så dom tyckte typ att jag var råkonstig. Bra att veta att jag inte är ensam då
13 jul, 2012 23:06 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av linnvendela: Tredje månaden i rad som min mens har uteblivit. Och jag vet att jag inte är gravid xD Frågan är varför... Det kan bero på massvis av anledningar, t ex stress eller om du äter dåligt
13 jul, 2012 23:27 |
|
Fairydust
Elev |
Skrivet av linnvendela: Tredje månaden i rad som min mens har uteblivit. Och jag vet att jag inte är gravid xD Frågan är varför... Är din mens regelbunden i övrigt? Har du ändrat något i träning/matvanor? Har du varit/är du mycket stressad? Har du varit/är du deprimerad? Tar du något p-medel? Har du gått upp/ner mycket i vikt på sistone? Det finns många olika saker som kan påverka mensen. Däribland ovanstående. Och om man oroar sig för att mensen inte kommer så kan det göra så att den uteblir av den anledningen (kroppen jävlas gärna på pin kiv). Men om du är väldigt orolig, gå till ungdomsmottagningen eller besök vårdcentralen. För någon anledning finns det ju till att den inte kommer. I don't wanna break these chains! 14 jul, 2012 20:12 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av linnvendela: Tredje månaden i rad som min mens har uteblivit. Och jag vet att jag inte är gravid xD Frågan är varför... Hände mig en gång också. Hade haft regelbundet i ett år sen bara - borta. I tre månader. Sen kom den tillbaka och var regelbunden som vanligt... Kan som sagt bero på stress eller liknande
14 jul, 2012 21:27 |
|
JoLizz
Elev |
Min mens är inte regelbunden, men så fort jag inte vill ha den, på resor osv, får jag den såklart! Även om det bara hade gått tre veckor sedan sista gången fick jag mens när jag var i Malaysia, sen var den borta i två månader för att komma i Paris XD
![]()
14 jul, 2012 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen