One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
3 jul, 2012 20:49 |
|
Ginny00
Elev |
Nej jag är inte Directioner
MEN JAG ÄLSKAR TORN ASDFHJKLGH 4 jul, 2012 21:20 |
|
Borttagen
|
OMG HARRY STYLES! ♥♥♥♥♥♥♥♥
4 jul, 2012 21:24 |
|
MissLollo
Elev |
Har varit besatt och då menar jag väldigt besatt av de fina killarna innen, men har lugnat ner mig lite nu på sommaren. Lyssnar dock fortfarande på några av deras hits ibland med det är mer sällan som jag dagdrömmer om Louis eller Niall längre...
Sllt jag kan säga är: WELCOME BACK TOM FELTON! ♥3 Så nu blir det alltså några fina dagdrömmar om honom istöllet
4 jul, 2012 21:41 |
|
scarhead
Lärare |
alltså Tumblr har reflekterat mig så mycket så att ser jag någon som bah omfg Harry/Niall/Zayn/Liam/Louis är min
jag bah NO HE'S NOT HAN ÄR ALLAS 4 jul, 2012 21:51 |
|
Borttagen
|
Fast det är ju inte de som har gjort den? =) Men kan hålla med att det är helt underbart fint när dem sjunger den, alltså ÅH ♥ Okej, vet inte om jag uppfattade dina ord fel nu för du kan ju alltid gilla Torn ändå :s 4 jul, 2012 22:02 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fast det är ju inte de som har gjort den? =) Men kan hålla med att det är helt underbart fint när dem sjunger den, alltså ÅH ♥ Okej, vet inte om jag uppfattade dina ord fel nu för du kan ju alltid gilla Torn ändå :s DET VET JAG FAKTISKT Men jag gillar den i alla fall. Jag skrev ju inte direkt att det var de som gjort den? 4 jul, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Fast det är ju inte de som har gjort den? =) Men kan hålla med att det är helt underbart fint när dem sjunger den, alltså ÅH ♥ Okej, vet inte om jag uppfattade dina ord fel nu för du kan ju alltid gilla Torn ändå :s DET VET JAG FAKTISKT Men jag gillar den i alla fall. Jag skrev ju inte direkt att det var de som gjort den? Nej, jag vet, tyckte att det lät lite som det i början men nu förstår jag att du inte menade så. 4 jul, 2012 22:05 |
|
Bombarda
Elev |
Har hört att grabbarna kommer den 17 juli, men jag har svarta att tro att det är sant. Skulle gissa att de kommer i augusti för att jobba på sitt album.
Hörde även av någon att då den 17 skulle dem komma o besöka olika städer i Sverige ^^ Kärlek till alla! 4 jul, 2012 22:25 |
|
Borttagen
|
^ What. No. WHYYY DEN SJUTTONDE?
Är i England då. :c Men jaja. Är glad för alla svenska directioners iallafall, ifall de kommer. :3 4 jul, 2012 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen