Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av linnvendela: men jag sa bara det och du sa att du ville veta.Skrivet av Lordlollo: Skrivet av linnvendela: japp.. men hon är inte ute efter ett förhållande. Skrivet av Lordlollo: Skrivet av linnvendela: meeen, det står att du vill älska nån så då blir det bara ett halvt this! Skrivet av Lordlollo: Skrivet av linnvendela: dock står det ju typ att du vill älska nån inte att du älskar nogon Skrivet av Lordlollo: Skrivet av linnvendela: förlåt linn men har du redan kommit över amanda? Skrivet av Anapneo: I just really want to love someone and I want that someone to really love me back This. Någon som vet vad hon tycker. Och har bestämt sig -.-' Nej. Verkligen inte. Jag syftade på henne. Jag älskar henne. Det står I just really want to love someone and I want that someone to really love me back. För mig var someone Amanda. Jag vill att hon ska älska mig tillbaka... What ever, jag vill ha Amanda. Jag älskar henne... Som om jag inte visste det... ♆ 1 jul, 2012 22:39 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av linnvendela: men jag sa bara det och du sa att du ville veta. Skrivet av Lordlollo: Skrivet av linnvendela: japp.. men hon är inte ute efter ett förhållande. Skrivet av Lordlollo: Skrivet av linnvendela: meeen, det står att du vill älska nån så då blir det bara ett halvt this! Skrivet av Lordlollo: Skrivet av linnvendela: dock står det ju typ att du vill älska nån inte att du älskar nogon Skrivet av Lordlollo: Skrivet av linnvendela: förlåt linn men har du redan kommit över amanda? Skrivet av Anapneo: I just really want to love someone and I want that someone to really love me back This. Någon som vet vad hon tycker. Och har bestämt sig -.-' Nej. Verkligen inte. Jag syftade på henne. Jag älskar henne. Det står I just really want to love someone and I want that someone to really love me back. För mig var someone Amanda. Jag vill att hon ska älska mig tillbaka... What ever, jag vill ha Amanda. Jag älskar henne... Som om jag inte visste det... Jag ville inte veta...? Jaha. 1 jul, 2012 22:41 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av linnvendela: det står i ditt inlägg när du citerade anapneo, det står: This. Någon som vet vad hon tycker. Och har bestämt sig -.-', och då tolkar jag det som att du vill vetaSkrivet av Lordlollo: Skrivet av linnvendela: men jag sa bara det och du sa att du ville veta. Skrivet av Lordlollo: Skrivet av linnvendela: japp.. men hon är inte ute efter ett förhållande. Skrivet av Lordlollo: Skrivet av linnvendela: meeen, det står att du vill älska nån så då blir det bara ett halvt this! Skrivet av Lordlollo: Skrivet av linnvendela: dock står det ju typ att du vill älska nån inte att du älskar nogon Skrivet av Lordlollo: Skrivet av linnvendela: förlåt linn men har du redan kommit över amanda? Skrivet av Anapneo: I just really want to love someone and I want that someone to really love me back This. Någon som vet vad hon tycker. Och har bestämt sig -.-' Nej. Verkligen inte. Jag syftade på henne. Jag älskar henne. Det står I just really want to love someone and I want that someone to really love me back. För mig var someone Amanda. Jag vill att hon ska älska mig tillbaka... What ever, jag vill ha Amanda. Jag älskar henne... Som om jag inte visste det... Jag ville inte veta...? ♆ 1 jul, 2012 22:43 |
|
scarhead
Lärare |
1 jul, 2012 23:55 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av scarhead: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() yeah, pretty much. BLÖH orkar inte borde gå vidare but yeah... lättare sagt än gjord. Det är jätte svårt att gå vidare, man tror att det ska bli lättare än vad det blir. Lyssnar alltid i alla fall!
6 jul, 2012 11:56 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av JoLizz: Kysste en kille i onsdags. Han är min kompis/klasskamrat/crush och han har inte pratat med mig sedan dess. Score liksom!! Okej. Alltså, på skolavslutningen betedde han sig som att vi var ett par när någon annan kille pratade med mig? Liksom, le me confused. : (
![]()
7 jul, 2012 23:00 |
|
Luna 1
Elev |
Har någon någonsin haft känslor för en släkting...?
Gud, vad hemskt det låter :c ... och äckligt. BUT IT'S NOT LIKE YOU IMAGINE. I PROMISE. lol jag kommer stanna den här tråden eftersom ingen kommer våga skriva något efter det här... xD
Tumblr.
7 jul, 2012 23:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna 1: Får man veta varför du ställer den frågan och definiera hur du menar?Har någon någonsin haft känslor för en släkting...? Gud, vad hemskt det låter :c ... och äckligt. BUT IT'S NOT LIKE YOU IMAGINE. I PROMISE. lol jag kommer stanna den här tråden eftersom ingen kommer våga skriva något efter det här... xD 8 jul, 2012 00:27 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna 1: Får man veta varför du ställer den frågan och definiera hur du menar? Har någon någonsin haft känslor för en släkting...? Gud, vad hemskt det låter :c ... och äckligt. BUT IT'S NOT LIKE YOU IMAGINE. I PROMISE. lol jag kommer stanna den här tråden eftersom ingen kommer våga skriva något efter det här... xD Jag har en små förälskelse (yeah, "små"...) på min kusins andra kusin. Vi är inte "blod"släkt, men vi är ändå relaterade. Jag har haft en förälskelse på honom hur länge jag kan minnas, och undrar om någon haft romantiska känslor för någon i släkten? ^^ ... det är nog bara jag.
Tumblr.
8 jul, 2012 00:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna 1: Då var det som jag misstänkte. Men om du vill och behöver kan du skicka mail och prata.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna 1: Får man veta varför du ställer den frågan och definiera hur du menar? Har någon någonsin haft känslor för en släkting...? Gud, vad hemskt det låter :c ... och äckligt. BUT IT'S NOT LIKE YOU IMAGINE. I PROMISE. lol jag kommer stanna den här tråden eftersom ingen kommer våga skriva något efter det här... xD Jag har en små förälskelse (yeah, "små"...) på min kusins andra kusin. Vi är inte "blod"släkt, men vi är ändå relaterade. Jag har haft en förälskelse på honom hur länge jag kan minnas, och undrar om någon haft romantiska känslor för någon i släkten? ^^ ... det är nog bara jag. 8 jul, 2012 00:33 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen