Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av ellisnoris: Jätte snyggt!är inte dirket en sak som jag har gjort, men smyckade ut mina lampknappar hemma för jag hade så tråkigt 10 okt, 2012 11:04 |
|
ellisnoris
Elev |
nån gång när jag får tag på en spritpenna ska jag fixa till det lite bättre. var lite svårt att göra schablon med ett 2x6cm mönster och nagellack
10 okt, 2012 11:26 |
|
linhal
Elev |
ja jag vill göra trollstavar nu
10 okt, 2012 18:11 |
|
LilyLovegood
Elev |
Skrivet av ellisnoris: är inte dirket en sak som jag har gjort, men smyckade ut mina lampknappar hemma för jag hade så tråkigt Vilken rolig idé. Det där borde jag göra.
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
10 okt, 2012 19:17 |
|
ellisnoris
Elev |
Skrivet av LilyLovegood: Skrivet av ellisnoris: är inte dirket en sak som jag har gjort, men smyckade ut mina lampknappar hemma för jag hade så tråkigt Vilken rolig idé. Det där borde jag göra. jätte lätt att få bort med nagellacksborttagning
10 okt, 2012 23:03 |
|
linhal
Elev |
har gjort en elevhems bokalen med 2 kompisar och gör en bertibonds bönor (stavning) paket men det gjorde jag skälv
11 okt, 2012 20:17 |
|
LilyLovegood
Elev |
Skrivet av ellisnoris: Skrivet av LilyLovegood: Skrivet av ellisnoris: är inte dirket en sak som jag har gjort, men smyckade ut mina lampknappar hemma för jag hade så tråkigt Vilken rolig idé. Det där borde jag göra. jätte lätt att få bort med nagellacksborttagning Jahaa.. Du använde nagellack.. Smart.
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
12 okt, 2012 22:15 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Jag är inte bra på att göra Hp-föremål, men skulle gärna vela se nån som hade gjort en kvast! Det skulle vara så AWESOME!!!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 13 okt, 2012 09:36 |
|
Div00mR
Elev |
13 okt, 2012 14:20 |
|
chokladglasyr
Elev |
Jag håller på med en Dödsrelikerna-klocka på träslöjden! Gjorde bara en triangel, målar den vit och sedan tecknet i svart och sen ska jag sätta på visare och så. Ska bli spännande att se hur den blir till slut
the ones that love us never really leave us <3 13 okt, 2012 14:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen