Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona åt på under tystnad och såg leende på Niel och Erin, när hon somnade. Hon nickade då han försvann upp med henne och plockade undan allt och diskade innan hon satte sig och såg ut.
1 feb, 2014 00:03 |
|
Borttagen
|
Niel kom strax tillbaka. Han torkade och plockade undan det sista innan han drog Mona till sig och satte henne i sitt knä.
1 feb, 2014 08:35 |
|
Jessica Tonks
Elev |
1 feb, 2014 10:03 |
|
Borttagen
|
Niel besvarade kyssen mjukt och log. "Ja,visst var det! Och träffa Erin igen. Hon är verkligen vacker. Som jag älskar er två!"
Han kysste Mona lätt i nacken och lutade sedan huvudet mot hennes axel. 1 feb, 2014 10:06 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona nickade instämmande. "Ja hon är riktigt vacker vår dotter...". Hon log och blundade lätt. "Jag älskar dig så".
1 feb, 2014 17:11 |
|
Borttagen
|
"Mm..." log Niel. De satt där en stund, innan Niel frågade: "Ska vi sätta oss vid brasan en stund?"
1 feb, 2014 17:38 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona nickade och reste sig från hans knä. "Det kan vi göra". Hon gick in till vardagsrummet och satte sig framför den sprakande brasan.
1 feb, 2014 17:56 |
|
Borttagen
|
Niel kom strax därefter. Han hade med sig en filt, som han lade om dem båda då han satt sig.
1 feb, 2014 20:08 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona lutade sig mot honom och blundade lätt. "Det här var härligt..." mumlade hon och kysste lätt honom.
1 feb, 2014 21:23 |
|
Borttagen
|
"Ja." instämde Niel lågt och besvarade kyssen.
1 feb, 2014 21:44 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen