Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UNPOPULAR OPINIONS

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

1 2 3 ... 545 546 547 ... 725 726 727
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+2


Jag gillar inte 13 reasons why.

13 maj, 2017 16:52

Scorperion
Elev

Avatar

+1


Vet inte hur många som håller med om detta men jag börjar bli trött på Instagram! Blir bara värre och värre för varje uppdatering och jag börjar på riktigt sakna när man enbart kunde lägga upp bilder

Liksom först börjar de med videofunktionen och nu plötsligt gjort sin snapchat-funktion. Alltså sorry men nej!

Nej instagram suger nu. Det var bättre förr

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

13 maj, 2017 17:54

Frivolt
Elev

Avatar

+1


Jag tycker att vissa låtar från filmen Mamma Mia är bättre än original versionerna (Alltså Abbas versioner)

18 maj, 2017 20:19

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Jag tycker att vissa låtar från filmen Mamma Mia är bättre än original versionerna (Alltså Abbas versioner)

Är inte så mycket för Mamma Mia men får samma känsla när det gäller Glee

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

18 maj, 2017 20:26

Kallamina
Elev

Avatar


Jag HATAR värme och sol. Så fort det går över 20 grader är det pest.

De senaste två dagarna har jag knappt kunnat gå till skolan för att det är så fruktansvärt varmt. Mitt huvud blir enormt segt och kroppen gör inte som jag säger åt den. Kan ligga bara ligga stilla och sova i flera timmar typ. Att jag lyckats ta mig in på mugglis är helt otroligt..
Har hört någonstans att personer med fräknar är ofta mer känsliga för solen än andra - vilket verkar stämma.
Hela min kropp är täckt utav fräknar och mitt hår är mörkblont.
Jag har alltid varit mycket känslig för solen. Kan inte sola utan att bränna mig väldigt mycket och i stället för att bli brun blir jag rosa ett par dagar samt får fler fräknar i ansiktet.

Nej, usch. Sol och värme är inget för mig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F46%2F7d%2Fe5467d0ebe75deb242ea7794f653c75f.gif

19 maj, 2017 16:18

Dashie97
Elev

Avatar


Jag gillar inte sverige

Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte

22 maj, 2017 17:11

Scorperion
Elev

Avatar


Jag. Totalt. AVSKYR. Sommaren!!!

Jag hatar solen, jag hatar värme, jag hatar när det blåser, jag hatar att bada och jag hatar allt man gör under sommarlovet!!

Det enda jag kan tolerera är sommarkvällar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

28 maj, 2017 14:30

Borttagen

Avatar

+2


tycker dom här memesen o textpostsen från tumblr osv om att folk vill dö är så jävla skit. alla typ skrattar åt dom o ba haha så kul #relatable!!! men liksom shut the fuck up, folk har seriösa problem med självmordstankar o folk bara skämtar om det och sen 13 reasons why är världens sämsta serie, dom romantiserar självmord och säger att det aldrig är offrets fel utan du ska skylla på alla runt dig, fucking bullshit. typ hanna som skyller på clay??? o ba du sa aldrig att du gilla mig så nu ska jag dö. fuck u. om den serien verkligen ville uppmuntra folk till att inte fucking ta självmord så borde hanna sökt hjälp och sen är det så jävla fel att dom visar hela hennes självmord. okej dom visar hur dom som är kvar mår, which is shit men dom visar även att det är lugnt att skylla på varenda person förutom dig själv. asso fyfan skitserie.

28 maj, 2017 14:37

Dashie97
Elev

Avatar


Jag gillar inte emo-musik (det är inte en unpopular opinion i allmänhet, men på den här sidan)

Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte

28 maj, 2017 15:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dashie97:
Jag gillar inte emo-musik (det är inte en unpopular opinion i allmänhet, men på den här sidan)


Trodde mest att folk gillade typ One Direction på den här sidan

28 maj, 2017 15:52

1 2 3 ... 545 546 547 ... 725 726 727

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

Du får inte svara på den här tråden.