Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

1 2 3 ... 544 545 546 ... 700 701 702
Användare Inlägg
linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Anapneo:
I just really want to love someone and I want that someone to really love me back

This. Någon som vet vad hon tycker. Och har bestämt sig -.-'

Jaha.

30 jun, 2012 23:06

Anapneo
Elev

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Anapneo:
I just really want to love someone and I want that someone to really love me back

This. Någon som vet vad hon tycker. Och har bestämt sig -.-'


Alltså... om man nån gång bara kunde bli älskad tillbaka så skulle livet vara mycket lättare och mer värt att leva...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F12232616%2Ftumblr_lonplzulDM1qczbm0o1_500_large.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq5usgFffW1qckbr7o8_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq5usgFffW1qckbr7o1_250.gif

30 jun, 2012 23:35

Lordlollo
Elev

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Anapneo:
I just really want to love someone and I want that someone to really love me back

This. Någon som vet vad hon tycker. Och har bestämt sig -.-'
förlåt linn men har du redan kommit över amanda?

1 jul, 2012 00:22

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Anapneo:
I just really want to love someone and I want that someone to really love me back

This. Någon som vet vad hon tycker. Och har bestämt sig -.-'
förlåt linn men har du redan kommit över amanda?

Nej. Verkligen inte. Jag syftade på henne. Jag älskar henne.

Jaha.

1 jul, 2012 15:27

Lordlollo
Elev

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Anapneo:
I just really want to love someone and I want that someone to really love me back

This. Någon som vet vad hon tycker. Och har bestämt sig -.-'
förlåt linn men har du redan kommit över amanda?

Nej. Verkligen inte. Jag syftade på henne. Jag älskar henne.
dock står det ju typ att du vill älska nån inte att du älskar nogon

1 jul, 2012 17:05

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Anapneo:
I just really want to love someone and I want that someone to really love me back

This. Någon som vet vad hon tycker. Och har bestämt sig -.-'
förlåt linn men har du redan kommit över amanda?

Nej. Verkligen inte. Jag syftade på henne. Jag älskar henne.
dock står det ju typ att du vill älska nån inte att du älskar nogon

Det står I just really want to love someone and I want that someone to really love me back. För mig var someone Amanda. Jag vill att hon ska älska mig tillbaka...

Jaha.

1 jul, 2012 17:08

Lordlollo
Elev

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Anapneo:
I just really want to love someone and I want that someone to really love me back

This. Någon som vet vad hon tycker. Och har bestämt sig -.-'
förlåt linn men har du redan kommit över amanda?

Nej. Verkligen inte. Jag syftade på henne. Jag älskar henne.
dock står det ju typ att du vill älska nån inte att du älskar nogon

Det står I just really want to love someone and I want that someone to really love me back. För mig var someone Amanda. Jag vill att hon ska älska mig tillbaka...
meeen, det står att du vill älska nån så då blir det bara ett halvt this!

1 jul, 2012 17:10

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Anapneo:
I just really want to love someone and I want that someone to really love me back

This. Någon som vet vad hon tycker. Och har bestämt sig -.-'
förlåt linn men har du redan kommit över amanda?

Nej. Verkligen inte. Jag syftade på henne. Jag älskar henne.
dock står det ju typ att du vill älska nån inte att du älskar nogon

Det står I just really want to love someone and I want that someone to really love me back. För mig var someone Amanda. Jag vill att hon ska älska mig tillbaka...
meeen, det står att du vill älska nån så då blir det bara ett halvt this!

What ever, jag vill ha Amanda. Jag älskar henne...

Jaha.

1 jul, 2012 17:13

Lordlollo
Elev

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Anapneo:
I just really want to love someone and I want that someone to really love me back

This. Någon som vet vad hon tycker. Och har bestämt sig -.-'
förlåt linn men har du redan kommit över amanda?

Nej. Verkligen inte. Jag syftade på henne. Jag älskar henne.
dock står det ju typ att du vill älska nån inte att du älskar nogon

Det står I just really want to love someone and I want that someone to really love me back. För mig var someone Amanda. Jag vill att hon ska älska mig tillbaka...
meeen, det står att du vill älska nån så då blir det bara ett halvt this!

What ever, jag vill ha Amanda. Jag älskar henne...
japp.. men hon är inte ute efter ett förhållande.

1 jul, 2012 20:32

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Lordlollo:
Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Anapneo:
I just really want to love someone and I want that someone to really love me back

This. Någon som vet vad hon tycker. Och har bestämt sig -.-'
förlåt linn men har du redan kommit över amanda?

Nej. Verkligen inte. Jag syftade på henne. Jag älskar henne.
dock står det ju typ att du vill älska nån inte att du älskar nogon

Det står I just really want to love someone and I want that someone to really love me back. För mig var someone Amanda. Jag vill att hon ska älska mig tillbaka...
meeen, det står att du vill älska nån så då blir det bara ett halvt this!

What ever, jag vill ha Amanda. Jag älskar henne...
japp.. men hon är inte ute efter ett förhållande.

Som om jag inte visste det...

Jaha.

1 jul, 2012 21:41

1 2 3 ... 544 545 546 ... 700 701 702

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Du får inte svara på den här tråden.