vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Spelar in löjliga videor med mig själv när jag egentligen borde plugga. ._________.
10 okt, 2011 18:45 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
10 okt, 2011 18:46 |
|
Knizzlare
Elev |
10 okt, 2011 20:35 |
|
sweetfia
Elev |
chattar med...en främling *host*host*
ehhmm, vi pratade om (om man kan kalla det så) om harry potter allså hon/han var harry potter och jag var voldemort xD Har kopierat hela saken allså allt vad vi har skrivit. Haha xD 10 okt, 2011 20:36
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-10 kl. 20:38
|
|
Borttagen
|
Är glad för det är ravenclawdag. Ger mig julkänsla av någon anledning. o_o
10 okt, 2011 20:36 |
|
Borttagen
|
ler
10 okt, 2011 20:45 |
|
Borttagen
|
Suktar efter choklad.
10 okt, 2011 20:55 |
|
Knizzlare
Elev |
10 okt, 2011 21:17 |
|
Borttagen
|
skriver på svenskan!
10 okt, 2011 21:19 |
|
Borttagen
|
Skriver en liten journal till HP-lajvet den 30 oktober.. inte för att jag har lust att göra den nu.. men kommer endå inte ha tid sen!
10 okt, 2011 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen