Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Sovsvampen: *hehe, ego-varning typ* Jag har en vän som är sådär perfekt, fint utseende, hon spelar spel [ni vet gamer], hon är tävlingsinriktad, hon är random, hon äger på mario kart på playstation, hon ser på dom där serierna man ska se på, hon har en fin kropp, hon tränar, hon 9gagar och hon hade nog varit den där perfekta "flickvännen" som killar sägs vilja ha. Men ändå så känns det som om killarna i mitt umgänge fastnar för mig. Det är något jag inte riktigt förstår. Liksom, jag tränar inte, jag äter ganska mycket, jag är random, jag spelar inte, jag suger på mario kart på playstation, jag är inte tävlingsinriktad, jag ser inte på dom serierna. Det ända jag egentligen gör är att 9gaga och se helt okej ut. (okej, jag har faktiskt lika fin kropp som hon men det hör inte hit) Liksom jag kopplar inte. Killar vill inte känna sig obekväma, om du förstår.. Hon verkar så perfekt, och det är det perfekta som gör en osäker. Killarna vill ha övertaget om sin flickvän. Nån som förstod? o.o Jo, jag förstår. Men dock är dom egentligen inte sådana, eller vad man nu säger. Dom "tofflar", öhm. Låter ond. yeah.
6 jun, 2012 15:03 |
|
JoLizz
Elev |
Kysste en kille i onsdags. Han är min kompis/klasskamrat/crush och han har inte pratat med mig sedan dess. Score liksom!!
![]()
15 jun, 2012 20:41 |
|
Kedjebrev
Elev |
Har kommit fram till att det finns många sjuor som är ganskamycketsjuktsöta på min skola, betydligt mer är åttorna..
http://Kaosregn.blogg.se
17 jun, 2012 16:39 |
|
Sovsvampen
Elev |
18 jun, 2012 00:31 |
|
Elley
Elev |
Vad använder ni för rengöringslotion, skrubb eller vad ni nu använder, för att motverka finnar och pormaskar?
Blir så himla tjurig på min akne, verkligen ingenting hjälper!
http://nouw.com/ellenfelixson/
18 jun, 2012 15:51 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Elley: Vad använder ni för rengöringslotion, skrubb eller vad ni nu använder, för att motverka finnar och pormaskar? Blir så himla tjurig på min akne, verkligen ingenting hjälper! jag skrubbar ansiktet med en skrubbsak c: idk vad den heter, men de tär typ en vante som jag tvättar med varmvatten och tvål och sen skrubbar jag ansiktet ![]()
18 jun, 2012 16:00 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Elley: Vad använder ni för rengöringslotion, skrubb eller vad ni nu använder, för att motverka finnar och pormaskar? Blir så himla tjurig på min akne, verkligen ingenting hjälper! Jag har samma problem. Jag har rätt så oljig hy, så jag använder Visibly Clear's Blackhead Eliminating toner morgon och kväll efter att jag tvättat mig med deras Oil-free facial wash. Lite då och då använder jag en ansikts skrubb, men inte för ofta för då kan man få sår i ansiktet och förstöra hyn ännu mer. Använd inte skrubb när du redan har sår heller, det har jag lärt mig av egen erfarenhet. Jag använder också Visibly clear's Rapid clear treatment som är som en salva i en liten tub som man bara här direkt på finnar och problemområden. Olika saker funkar ju på olika personer, men det här är vad jag använder iallafall EDIT: Åh! På dagarna täcker jag med cover stick från... uhm.. I don't really know, beställde den från oriflame, den bekämpar finnar iallafall och funkar jättebra! Använder också mineralpuder som torkar ut finnar.
18 jun, 2012 16:09
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-21 kl. 00:35
|
|
superman
Elev |
Skrivet av Elley: Jag använder en scrub från Soap and Glory och ansiktsvatten från Clinique och sätter efter det på acne spot treatment från Clean&Clear. På dagarna täcker jag le finnarna med ACO's cover stick (istället för typ concealer) eftersom den torkar ut på samma gång. Jag har provat mig fram rätt mycket och funnit att dom här produkter funkar bäst på min hud Vad använder ni för rengöringslotion, skrubb eller vad ni nu använder, för att motverka finnar och pormaskar? Blir så himla tjurig på min akne, verkligen ingenting hjälper! 21 jun, 2012 00:10 |
|
Kedjebrev
Elev |
JKAZH SZIFCJZXFV
Okej en kille i min klass har betett sig lite skumt mot mig på senaste tiden. Tex. så har han sms:at en del, då han bland annat nämnde att jag var inspirerande (dafuq?) nu har han iaf. puffat mig på fb och jag vet inte vad jag ska göra ;__; Vill puffa tillbaka, men tänk om han tror att jag menar något med det?! JKDGHV XN
http://Kaosregn.blogg.se
30 jun, 2012 21:13 |
|
Anapneo
Elev |
30 jun, 2012 22:44 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen